Car Cast of my All time favourite Singer Porsche

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Car Cast of my All time favourite Singer Porsche

• Maker
    Discussie

• Bart Ooms
    Deelnemer

Enjoy it :relaxman:

And test drive ! :driver:

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
      • Is inderdaad wel waar.

Moest ik echt genoeg geld hebben liet ik er eentje bij singer maken maar zou dan toch ook nog liefst zelf een 911R straat versie willen bouwen met een echte oude rauwe motor.

http://www.youtube.com/watch?v=4j0h_9tul20

Attachments:
        • 20071129_ParkingGarage_0362_3001196.jpg

[quote=”911_NL” post=117879][quote=”Ghost” post=117873]
          Als ik eenmaal begon te zien wat er allemaal is aangepast aan die singers lijkt het onmogelijk na te maken. [/quote]

Kwestie van genoeg tijd, geld (en/of handigheid) …

.. maar tegen die tijd zit je wss aan een budget waarvoor je ‘m al bijna zo had kunnen kopen ➡ mis je alleen het plezier van het zelf bouwen en uitzoeken ;)[/quote]

Helemaal juist wat jij zegt.
          Ik begin nog wel eens terug aan iets. Ik heb in het verleden al enkele dingen zelf gedaan en soms kriebelt het toch terug.

[quote=”Ghost” post=117873]
            Als ik eenmaal begon te zien wat er allemaal is aangepast aan die singers lijkt het onmogelijk na te maken. [/quote]

Kwestie van genoeg tijd, geld (en/of handigheid) …

.. maar tegen die tijd zit je wss aan een budget waarvoor je ‘m al bijna zo had kunnen kopen ➡ mis je alleen het plezier van het zelf bouwen en uitzoeken 😉

Ik heb een tijdje geleden gedacht om zelf een look a like te bouwen.
              Als ik eenmaal begon te zien wat er allemaal is aangepast aan die singers lijkt het onmogelijk na te maken. Geen enkel carrosserie paneel is nog origineel 😯
              Ik heb hier nog een lijst van hoe het moet 😯
              http://www.unp.me/f142/singer-porsche-911-2011-a-144255/

Blijft voor mij ook de ultieme Porsche.

PB

Nadat we de prijzenpot v/d Quizavond binnen hebben, is dit zeker haalbaar. :first:

Prachtig. Maar wat een geld 😯

Idem dito!!!
                    Voor mij is dit de ultieme porsche. 😆

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.