Car cover

• Maker
    Discussie
  • Welk is de kleur van de originele stofhoezen van Porsche? Is dit wit of zilver? Op foto lijkt het wit.

00000454f.jpg

Iemand ervaring met de hoezen van Carnewal?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
    • [quote=”henk_74″ post=116338]Ik heb voor mijn 911 3.2 WTL een hoes gekocht bij Carnewal.
      Prima service, hoes past uitstekend (geen glijmiddel nodig :mrgreen: )[/quote]
      +1, maar dan voor een boxster. Perfecte pasvorm.
      Plaatsen: eerst de oortjes en daarna de hoeken. Lukt alleen, met 2 gaat vlotter.

Bedankt voor het aanbod William, maar na 2 weken en half verlof roept het werk. 🙁 🙁

Ik denk wel dat het zal passen, zoveel verschil is er niet tussen de uwe en een 964.
          Cabrio Wim gaat dit zeker weten. Vraag het hem eens een keertje.
          Ga misschien vrijdag mee naar MECC Maastricht kan je het hem persoonlijk vragen.
          Wij hebben nog een plaatsje over in de auto.

[quote=”Mikey” post=116500][quote=”bladerunner” post=116499]Even geïnformeerd bij OPC in Geel (Verrelen Porsche Geel)
            Hoezen enkel nog verkrijgbaar vanaf type 964 en later.
            Kostprijs 260 euro ex BTW
            Zou zo’n 964 hoes ook passen op mijn 87’er Targa?[/quote]

Had je best dan even gevraagd niet?
            Zal wel passen denk ik maar of het mooi strak gaat zijn[/quote]

Heb ik gevraagd maar de man (zeer vriendelijk en behulpzaam als altijd :first: ) wist het zelf ook niet.

[quote=”bladerunner” post=116499]Even geïnformeerd bij OPC in Geel (Verrelen Porsche Geel)
              Zou zo’n 964 hoes ook passen op mijn 87’er Targa?[/quote]

Had je best dan even gevraagd niet?
              Zal wel passen denk ik maar of het mooi strak gaat zijn

Even geïnformeerd bij OPC in Geel (Verrelen Porsche Geel)
                Zou zo’n 964 hoes ook passen op mijn 87’er Targa?

Je moet natuurlijk bij de 4 hoeken kunnen komen, anders kan je hem niet opspannen. Heb het altijd alleen gedaan, en ging zonder problemen hoor. Gewoon eerst de oortjes erin en dan de rest ;-).

Vraagje aan de cover bezitters :
                    Ik denk steeds dat het nogal moeilijk is om die cover over de P te trekken.
                    Waarmee ik bedoel; mijn wagen staat in een hoek in de garage, momenteel sla ik er 2 grote dekens over. Dit is echter nogal moeilijk om alleen te doen. Dus ik denk dat zo een cover ook niet simpel is. Of ben ik mis ??? 😳
                    Ciao,
                    Luc

Ik heb voor mijn 911 3.2 WTL een hoes gekocht bij Carnewal.
                      Prima service, hoes past uitstekend (geen glijmiddel nodig :mrgreen: )

Ik had er eentje voor mijn oude P hoor. Voor de GT3 nog niet.
                        Maar nu die voorlopig even bijna dagelijks gaat rijden is dat ook niet nodig.

PB

Is deze iets?

PCG 043 203 01 << Klik <<

Bladerunner ik denk dat je op de site niets meer gaat vinden ,maar als je bij een P- dealer info vraagt kan je ze nog krijgen .

[quote=”Ghost” post=116306]Luc koop toch een originele.
                              Is goedkoper dan andere 💡
                              Ik heb er eentje gekocht gehad voor €300 met groot Porsche logo en type erop.[/quote]

William, ik vind op de hele Porschesite geen covers voor mijn 911, enkel van de watergekoelde 911. 😥 😥

Kleur is vergeeld licht grijs :happy:

Luc koop toch een originele.
                                  Is goedkoper dan andere 💡
                                  Ik heb er eentje gekocht gehad voor €300 met groot Porsche logo en type erop.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.