Car Event organisatie

Home Forum Porsche Uitstappen Car Event organisatie

• Maker
    Discussie

• De Keyser Luc
    Deelnemer

Goede avond,

Ik speel met de idee om een car event te organiseren ten voordele van de Stichting tegen Kanker.
      Als team hebben we ons een bepaald doel gesteld inzake in te zamelen bedrag voor Levensloop 2020.
      Om dit mogelijk te maken moeten we verschillende activiteiten organiseren.
      Als autoliefhebber zou ik heel graag onze passie linken aan het goede doel.
      Ik heb hier totaal geen ervaring in , maar waar een wil is, is een weg.
      In deze eerste fase ben ik vooral op zoek naar mensen die hiermee ervaring hebben en mij op gang willen
      helpen met hun ervaring, ideeën, … .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 52)
      • @kingfischer Van harte succes gewenst ,met Car event op 17 mei , de affiche is alvast in het oog springend en aantrekkelijk :drink:

Goede middag na een zeer leuke passage deze voormiddag in Wingene op de “Porsche en Kofie” van PCT.
          Probeer ik ook een beetje reclame te maken voor het Car Event voor Levensloop Evergem.
          Ik heb geprobeerd om de flyer op te laden, maar indien dit niet zou gelopen zijn zoals gehoopt, geef
          ik hieronder de basisinfo mee :

Ondertussen is alles in een finale plooi gevallen en kunnen de inschrijvingen beginnen.

CLASSIC & SPORTS CARS ZONDAG 17 MEI 2020 te Assenede (Parking ADIENT, Paul Christiaenstraat 1) :

Deelnemerspakket : € 35 / persoon
          Ontbijt + Goodiebag van 8u30 tot 11u
          Roadbook 120 km vrij vertrek van 8u30 tot 11u
          Lunch van 12u tot 15u
          Bedrijfsbezoek ADIENT van 9u tot 17u ( ADIENT produceert autozetels voor VOLVO Gent )

Deelnemers dienen in te schrijven vóór 10/5 via lucdekeyser1@telenet.be,
          met vermelding : Naam, Wagentype + Jaar, Nummerplaat, aantal Deelnemers.
          Na inschrijving ontvangt u alle details incl. rekeningnummer voor betaling.