Car Event organisatie

Home Forum Porsche Uitstappen Car Event organisatie

• Maker
    Discussie

• De Keyser Luc
    Deelnemer

Goede avond,

Ik speel met de idee om een car event te organiseren ten voordele van de Stichting tegen Kanker.
      Als team hebben we ons een bepaald doel gesteld inzake in te zamelen bedrag voor Levensloop 2020.
      Om dit mogelijk te maken moeten we verschillende activiteiten organiseren.
      Als autoliefhebber zou ik heel graag onze passie linken aan het goede doel.
      Ik heb hier totaal geen ervaring in , maar waar een wil is, is een weg.
      In deze eerste fase ben ik vooral op zoek naar mensen die hiermee ervaring hebben en mij op gang willen
      helpen met hun ervaring, ideeën, … .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 52)
      • @kingfischer Van harte succes gewenst ,met Car event op 17 mei , de affiche is alvast in het oog springend en aantrekkelijk :drink:

Goede middag na een zeer leuke passage deze voormiddag in Wingene op de “Porsche en Kofie” van PCT.
          Probeer ik ook een beetje reclame te maken voor het Car Event voor Levensloop Evergem.
          Ik heb geprobeerd om de flyer op te laden, maar indien dit niet zou gelopen zijn zoals gehoopt, geef
          ik hieronder de basisinfo mee :

Ondertussen is alles in een finale plooi gevallen en kunnen de inschrijvingen beginnen.

CLASSIC & SPORTS CARS ZONDAG 17 MEI 2020 te Assenede (Parking ADIENT, Paul Christiaenstraat 1) :

Deelnemerspakket : € 35 / persoon
          Ontbijt + Goodiebag van 8u30 tot 11u
          Roadbook 120 km vrij vertrek van 8u30 tot 11u
          Lunch van 12u tot 15u
          Bedrijfsbezoek ADIENT van 9u tot 17u ( ADIENT produceert autozetels voor VOLVO Gent )

Deelnemers dienen in te schrijven vóór 10/5 via lucdekeyser1@telenet.be,
          met vermelding : Naam, Wagentype + Jaar, Nummerplaat, aantal Deelnemers.
          Na inschrijving ontvangt u alle details incl. rekeningnummer voor betaling.

Zoals reeds eerder vermeld gaat de opbrengst in naar LEVENSLOOP EVERGEM ( en organisatie van Stichting tegen Kanker ).

Bedankt Jurgen om ons event via PCT te willen delen. Jammer dat het samen valt met jullie Happy Spring trip, maar ik ben ervan overtuigd dat het mogelijk is om 2 succesvolle events op dezelfde dag te hebben. Hopelijk treffen we elkaar op de Porsche en koffie van 23/2.

Spijtig maar dan zijn het de Porsche Days in Francorchamps.

jdw

Ik heb de uitnodiging van jullie evenement op de kalender van http://www.porscheclubtielt.be bijgevoegd
                succes mij jullie evenement

groeten jurgen

Bedankt om de communicatie op gang te brengen. Ik wacht de reactie van Didier af.

[quote=”Kingfisher” post=279517]Ik heb geprobeerd om contact te nemen met PCT via ‘secretarispct@gmail.com’, maar ik kreeg geen reactie. Kan iemand mij aan een contactpersoon van PCT helpen ?[/quote]

Ik heb net een telefoon van Didier gekregen en hij heeft gezocht in zijn mailbox maar heeft geen mail ontvangen van u . Kan je eens zien of er geen fout in het mail adres geslopen is ? Zoals het hierboven staat is het juiste adres in alle geval .
                    Succes en anders kan je Didier bellen op dit nr +32 494 41 50 42 voor inlichtingen !

Krijg net bericht dat hij uw mail gevonden heeft , sorry voor het ongemak .

Ik had ook al sms naar Didier gestuurd hoor hij heeft me ook al geantwoord , dus dat komt wel in orde mits wat geduld !

jdw

dag snoer

de mails van pct komen toe bij didier omdat hij de leden bijhoud en de lidkaarten maakt
                        ik heb een sms gezonden dat met de vraag of hij zijn mails controleert vanavond
                        hierbij zijn telefoonnummer 0494 415042 liefst s avonds
                        hierbij geef ik ook mijn email adres jurgen.dewispelaere@telenet.be

ik zal dit weekend de uitnodiging van porsche en koffie op 23 februari te wingene op het forum plaatsen

groeten jurgen

[quote=”Kingfisher” post=279517]Ik heb geprobeerd om contact te nemen met PCT via ‘secretarispct@gmail.com’, maar ik kreeg geen reactie. Kan iemand mij aan een contactpersoon van PCT helpen ?[/quote]

Normaal zou je binnen enkele dagen antwoord moeten krijgen van Jurgen ( de secretaris ) natuurlijk die mens heeft ook een drukke baan en kan niet constant zijn mails met betrekking pct beantwoorden .
                          Ik probeer hem vandaag nog te bellen en zal hem inlichten dat hij u moet contacteren .
                          Mvg
                          Snoer964

PM naar Snoer964

Ik heb geprobeerd om contact te nemen met PCT via ‘secretarispct@gmail.com’, maar ik kreeg geen reactie. Kan iemand mij aan een contactpersoon van PCT helpen ?

[quote=”de_koen” post=279365][quote=”Kingfisher” post=279364]

Eventueel uitwijken naar 16/05/19 zou een optie kunnen zijn, maar ik weet niet of dit veel zou veranderen. .[/quote]

ok, ik stap even in mijn Delorean…[/quote]

laten we maar van de /19 een /20 maken 😀 😀

Genoteerd Snoer, deze editie wil ik niet missen.

[quote=”Kingfisher” post=279364]Hej snoer, bedankt voor de info.

Het conflict met de 2 andere evenementen is idd spijtig, maar onze mogelijkheden wat betreft data zijn eerder beperkt.

Eventueel uitwijken naar 16/05/19 zou een optie kunnen zijn, maar ik weet niet of dit veel zou veranderen. Ik ga er vanuit
                                    dat de minderheid 2 trips per weekend doet.[/quote]

Daar kan ik je ook geen antwoord op geven maar op 17/05/19 zal je zeker een 60 tal Porsches hebben die al zeker die ritten van hun club zullen meerijden . Ik weet het is steeds moeilijk een datum te prikken die voor iedereen past maar de rest van de maand is er in de streek niets voorzien met Porsches ( zover ik kan zien natuurlijk ) en inderdaad een zaterdag is ook niet steeds ideaal voor iedereen . Succes alvast !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 52)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.