Car Event organisatie

Home Forum Porsche Uitstappen Car Event organisatie

• Maker
    Discussie

• De Keyser Luc
    Deelnemer

Goede avond,

Ik speel met de idee om een car event te organiseren ten voordele van de Stichting tegen Kanker.
      Als team hebben we ons een bepaald doel gesteld inzake in te zamelen bedrag voor Levensloop 2020.
      Om dit mogelijk te maken moeten we verschillende activiteiten organiseren.
      Als autoliefhebber zou ik heel graag onze passie linken aan het goede doel.
      Ik heb hier totaal geen ervaring in , maar waar een wil is, is een weg.
      In deze eerste fase ben ik vooral op zoek naar mensen die hiermee ervaring hebben en mij op gang willen
      helpen met hun ervaring, ideeën, … .

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 52)
      • [quote=”Kingfisher” post=279364]

Eventueel uitwijken naar 16/05/19 zou een optie kunnen zijn, maar ik weet niet of dit veel zou veranderen. .[/quote]

ok, ik stap even in mijn Delorean…

Hej snoer, bedankt voor de info.

Het conflict met de 2 andere evenementen is idd spijtig, maar onze mogelijkheden wat betreft data zijn eerder beperkt.

Eventueel uitwijken naar 16/05/19 zou een optie kunnen zijn, maar ik weet niet of dit veel zou veranderen. Ik ga er vanuit
          dat de minderheid 2 trips per weekend doet.

Dank, Helemaal super, staat genoteerd, ik zie er al naar uit!

[quote=”gdpsuz1982″ post=279358][quote=”snoer 964″ post=279329]Spijtig die dag zijn er al 2 ritten gepland in de omtrek 1 door PCT en een door de Porschisten dit zijn 2 Porsche clubs uit de streek . Ik wil het maar meegeven ![/quote]

Hey Snoer, waar kan ik dergelijke info zelf vinden ? woon ‘in de streek’ en zou wel eens mee willen…[/quote]

Op de site van De Porschisten en PCT , ik ben lid van beide clubs !

[quote=”Mart” post=279334]Besides, Snoer & Pijlke, krijgen we nog Zomersproeten in 2020?[/quote]

Ja hoor Mart , zet maar 28 juni in je agenda !

[quote=”snoer 964″ post=279329]Spijtig die dag zijn er al 2 ritten gepland in de omtrek 1 door PCT en een door de Porschisten dit zijn 2 Porsche clubs uit de streek . Ik wil het maar meegeven ![/quote]

Hey Snoer, waar kan ik dergelijke info zelf vinden ? woon ‘in de streek’ en zou wel eens mee willen…

Besides, Snoer & Pijlke, krijgen we nog Zomersproeten in 2020?

Spijtig die dag zijn er al 2 ritten gepland in de omtrek 1 door PCT en een door de Porschisten dit zijn 2 Porsche clubs uit de streek . Ik wil het maar meegeven !

Terug van even weg geweest door de voorbije teamactiviteiten voor de Levensloop Evergem 2020. Teller gaat de goede richting uit door theaterbezoek ( 264 euro ) en kerstborrel ( 1639 euro ) afgelopen weekend. Nu opnieuw focus op activiteiten 2020.
                          Car Event begint vorm te krijgen : datum ligt vast = 17/05 en start- en aankomstlocatie is Assenede, op terrein van Adient (langs de E34). Invulling van de dag zelf dient nog te gebeuren. Opties zijn : ontbijt, roadtrip van 100 km, kans tot meerijden met GT of oldtimer gedurende korte trip, bedrijfsbezoek, food + drinks, … . Bedoeling is om dit niet als 1 pakket , maar als een vrije keuze per activiteit te voorzien.
                          Als iemand hier wolfijzers of schietgeweren ziet opduiken op basis van eerdere ervaringen, laat maar weten.

[quote=”Kingfisher” post=279084]Aan de ervaringsdeskundigen : “Wat wordt ervaren als de beste dag voor een CAR EVENT ? Zaterdag of Zondag ? “[/quote]

[confidential] geen idee , wel heb je op maandag meer kans om heel veel Porsche Boxsters te hebben als deelnemers LOL [/confidential]

Aan de ervaringsdeskundigen : “Wat wordt ervaren als de beste dag voor een CAR EVENT ? Zaterdag of Zondag ? “

Aangezien we voor het goede doel de opbrengst willen optimaliseren, zou ik graag wat feedback krijgen omtrent volgende :
                                Kan je zowel oldtimers als gt’s uitnodigen op hetzelfde event ?

ITN Converter, filmkes genoeg op YouTube

Kan iemand me iets bijbrengen inzake opmaken van een roadbook ? Is er degelijke gratis software op de markt, of is de kwaliteit rechtevenredig met de prijs zoals onze Porsches ?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 52)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.