car SOS op NatGeo met een 1984 3.2 cabrio resto

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes car SOS op NatGeo met een 1984 3.2 cabrio resto

• Maker
    Discussie
  • ik vind persoonlijk de figuren “Fuzz en Tim” veel sympathieker overkomen dan Brewer of kale Bernie in hun programma’s op NatGeo :

[video width=425 height=344 type=youtube]FD6rYKw4aUY[/video]

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    •  

nu kijken naar wayne carini, hij gaat een speedster ineen steken. NG chasing classic cars

Maar wat ze onlangs met een 993 deden in ook zo’n programma, dat ze zeiden dat ze de auto weer een 2e leefde hadden gegeven door enkele onderdeeltjes te vervangen, zo dat was pas echt een aanfluiting!!

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN

Hij is sowieso niet in bad geweest en niet recht getrokken.

Paar stukken staal erop, paar nieuwe dorpels in onderdelen erin, remmetjes schoongemaakt, nieuw verfje erop … ik zou er niet meer mee buiten de bebouwde kom komen, dat ding boog aan alle kanten door en de motor zag er ook niet uit!!

Maar wat was dat, een Sportscar? Ofwel geen turbo, maar een brede cabrio met vaste WhaleTale?

Is da eigenlijk wel te doen in 3 weken zulke resto :think: :think: :think:

Het was bangelijk om te zien, en als je op zoek bent naar één, zoals ik, dan zakt de moed in je schoenen :puke:

het is nu bezig, fuzz en de P resto

Nice!

Wim

Gewoon weer alle bekende plekken van meneer Porsche, en dan vraagt hij wat er met haar gebeurd is, hahahahaha

Zo zie je maar een Porsche opknappen in 4 weken met 7 man is nog een zware opgave :popcorn:

En waarom laten ze nooit eens het werk zien wat we eigenlijk willen zien. 😈

ik was ook verschoten als hij de auto terug op de grond zette en zijn bik gewoon barstte :wtf:
                        Zulke wagens snel plamuren en spuiten nieuw interieur en verkopen voor 20 000€, je denkt dat je een zaak doet, (americanos) en je bent de :loser: van je spaarvarken

Waar zitten die mannen ergens…ik ga men vrouw ook eens laten bellen misschien krijgen ze compassie en doen ze mijne ook :think:

Frappant om te zien hoe een op eerste zicht nog vrij schappelijke restoratie na een nader inspectie zomaar op eens in een project van desastreuze omvang kan veranderen 😯 😥

Lucky guy!!

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.