CAR SUNDAY FOR CHARITY !

Home Forum Porsche Uitstappen CAR SUNDAY FOR CHARITY !

• Maker
    Discussie
  • … zelf kan ik er zondag 25 augustus 2013 niet bijzijn omdat “de plicht” (werk dus) roept… maar voor diegene die niet weten waarheen is dit misschien een leuke uitstap met de Porsche !

image_2013-08-20.jpg

Met dit evenement willen we ons focussen om een groot bedrag samen te krijgen die we zullen schenken aan de tweejarige Ayden, die 1 miljoen euro moet zien samen te sprokkelen voor een stamceltherapie. Er zijn zo’n 10 gevallen in België, en als ze dit bedrag halen dan worden de 10 kindjes geholpen tot ze volwassen zijn. We zouden dan een foto nemen met dat kindje tussen alle wagens waarop we hem de cheque overhandigen voor Het Laatste Nieuws. Ik wil er een zeer groot evenement van maken met zoveel mogelijk wagens! Nodig al je vrienden uit die een mooie wagen bezitten!

http://www.facebook.com/events/423584904404515/

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
    • Yo!

Wil zeker niemand op de tenen trappen maar wil even duidelijk zeggen dat
      de inkomsten wel degelijk naar een goed doel zijn gegaan, dus de volgende
      keer be there! Heb zelf wat helpen organiseren met Mike, de bedoeling is
      uiteraard supercars bij elkaar te sprokkelen dat is gedeeltelijk gelukt
      met een Aventador, 458, GT3 enz maar hopelijk vullen jullie aan de volgende keer!

greetz

Vandaag daar eens gepasseerd, was zelf de moeite niet om te stoppen 👿 👿 👿

vorig jaar stond ik daar ook in Brugge,was alleen voor sportwagens zogenaamd maar met een originele fiesta kwam je er ook op.
          was leuk voor 1 keer maar morgen ga ik niet.

Als je kijkt op hen FB pagina kan je heel wat foto’s zien van deelnemende wagens. Dan weet ik al genoeg.

Indien je dit graag ziet en liefhebber bent van dit genre, gewoon gaan kijken!

… euh, bedankt porsche914orange…. doe maar zè anders…. waar is da manneke met die baseball stick… a, hier :what: … nee, nee, serieus nu… jullie hebben vast gelijk die CHARITY trekt wss nergens op… ‘t slotje mag er op *slotje

:respect2: :respect2: :respect2: Net een verlossend telefoontje gekregen dat de Turbo in orde geraakt. Benny heeft et kunnen fixen!! Is de banden en remblokken aan het inrijden, dan zondag eens zien wat et geeft op circuit!

Nu terug on-topic 😳

Het gaat jullie niet mee zo te zien , Is overal het zelfde met die BO’s !
                  Ok JP en Cederic ik kom zeker af als het geen pijpestelen regent natuurlijk en jullie wagens klaar geraken natuurlijk :popcorn:

Ze zijn al verwittigd daar bij de VAB. Ze weten van het feit dat ik mss met de GT3 kom.

[quote=”porsche914orange” post=140346]Ken dit evenement ook. Idd veel tjuning daar.

Zondag rij ik idd ook op Zolder met de Turbo. Allez hoop ik toch. 🙄
                        Deze week Benny nog toyo’s R888 laten opleggen. Woensdag wou hij nog remolie en remblokken vervangen.
                        Remleiding gebroken. Niet direct leverbaar…. Zoeken of we nog iets vinden…

GT3 staat nog in de garage na Ecuyers voor nieuwe schakelstang. In backorder… Morgenvroeg week ik meer.[/quote]

Miserie, miserie!!!!

Is wat te zeggen met het bestellen van onderdelen, bij BMW is het momenteel ook een ramp!!!!

Nog inschrijven Cedric, denk dat dat niet meer zal gaan.
                        Maar ‘k ben er met 2 wagens ingeschreven, nummer overnemen zal wel kunnen denk ik.

@ snoer, ken enkele mensen bij organisatie. Zal wel lukken om mee te rijden.
                          Tickets kan je anders bestellen op de site van VAB.

Ken dit evenement ook. Idd veel tjuning daar.

Zondag rij ik idd ook op Zolder met de Turbo. Allez hoop ik toch. 🙄
                            Deze week Benny nog toyo’s R888 laten opleggen. Woensdag wou hij nog remolie en remblokken vervangen.
                            Remleiding gebroken. Niet direct leverbaar…. Zoeken of we nog iets vinden…

GT3 staat nog in de garage na Ecuyers voor nieuwe schakelstang. In backorder… Morgenvroeg week ik meer.

Snoerken: GT4S staat voor zaterdag klaar. En zonder tegenslag (anders M3) ook voor zondag.

Laat zeker iets weten, Box 18/19

Die pannekoeken zullen geen probleem zijn ,ik hoop dat je kan rijden die dag , Ik kom wel enkele foto’s schieten die dag van jullie .Bij mijn weten heeft mijn madam niets anders gepland die dag .Laat wel iets weten als je er niet zou geraken hè .Ik zou ook enkel op zondag komen hoor !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.