CAR SUNDAY FOR CHARITY !

Home Forum Porsche Uitstappen CAR SUNDAY FOR CHARITY !

• Maker
    Discussie
  • … zelf kan ik er zondag 25 augustus 2013 niet bijzijn omdat “de plicht” (werk dus) roept… maar voor diegene die niet weten waarheen is dit misschien een leuke uitstap met de Porsche !

image_2013-08-20.jpg

Met dit evenement willen we ons focussen om een groot bedrag samen te krijgen die we zullen schenken aan de tweejarige Ayden, die 1 miljoen euro moet zien samen te sprokkelen voor een stamceltherapie. Er zijn zo’n 10 gevallen in België, en als ze dit bedrag halen dan worden de 10 kindjes geholpen tot ze volwassen zijn. We zouden dan een foto nemen met dat kindje tussen alle wagens waarop we hem de cheque overhandigen voor Het Laatste Nieuws. Ik wil er een zeer groot evenement van maken met zoveel mogelijk wagens! Nodig al je vrienden uit die een mooie wagen bezitten!

http://www.facebook.com/events/423584904404515/

6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
    • Ja Snoer, VAB dagen, tegen betaling kan men meerijden. Wel geen idee hoeveel het kost.
      Maar voor nen pannenkoek kan ik wel iets regelen 😉

Allé moet nog goedkeuring van mijn doktoor krijgen (bloeddruk op Ecuyers was niet goed en heb nog altijd wat last).
      Ook nog geen idee met welke wagen:
      M3 staat ter herstelling (pech gehad) en upgrade bij PSG en zou tegen dan klaar moeten zijn.
      GT4S nieuw rubber, Michelin Super Sport, zijn besteld en moeten er nog op + uitlijning Zolder nog te doen…
      Dus ‘t is hier momenteel een beetje nagelbijten 😐

Cedric is er de zondag.

@ RS zit je dit weekend op zolder ? Ik zou wel eens durven afkomen anders .Wat is er te doen ?

Brugge??? Tot op vandaag nergens een affiche gezien!
          24/25 = VAB Zolderrijden voor mij

… zelf ken ik het niet hoor… vond het goede doel, Brugge en Sports Cars wel een leuke combinatie maar als ze ‘t geld in eigen zak steken, hoeft het voor mij natuurlijk ook niet 😉

Ik ken het, is georganiseerd door Mike Crawat De Stickere. Vorige editie is er veel om te doen geweest. Omdat hij geen toestemming gevraagd had aan het destijds betreffende doel ( rode kruis dacht ik). Er werd verteld dat het goede doel Mike De Stickere zelf geworden was 😐

Veel foorheid bij elkaar daar.

Spijtig genoeg kan ik niet langsgaan !

6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.