carbon stukjes 993/964

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop carbon stukjes 993/964

• Maker
    Discussie

• Erik
    Deelnemer

Ik had nog wat carbon bijgekocht voor mijn interieur maar nu heb ik per vergissing 2 deurstukjes besteld die ik al had op mijn 993 :

Zeer mooi vind ik zelf, passen perfect en vervangen de originele die meestal doormidden breken.

Komen van Porscheshop.co.uk (opgelet de prijzen daar in euro zijn niet meer correct omdat de wisselkoers niet juist is) en kostten mij 49 britse pond zonder verzending. Forumprijs 35 euro via paypal of overschrijving, dit is voor links en rechts en verzending samen.

[IMG]http://i1114.photobucket.com/albums/k540/ROCCO_993/Porsche%20993%20repair/IMG_2858_1_zpsa0ef9e84.jpg[/IMG]

[IMG]http://i1114.photobucket.com/albums/k540/ROCCO_993/Porsche%20993%20repair/IMG_2852_1_zpsa9d16645.jpg[/IMG]

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
      • sterke start voor 2015 :happydance: :up: :respect2:

nog ff geduld, de OEM spoilers voor kin & kont gaan binnenkort naar de spuiter.
          eerst nog een dagje opofferen om de elektrische spoiler ongedaan te maken en ook het controlelampje op het dash uitschakelen.
          ik heb er op het WWW ooit een topic over gelezen dus er zal vast een DIY tutorial te vinden zijn zodat ik het niet allemaal zelf moet gaan uitzoeken.

ik heb ook al een offerte binnen voor de upgrade van mijn blok naar 3.8 L

edit: ik heb de tutorial gevonden op P-car.com: “Additionally Gert Carnewal revealed another secret which is a much easier. Just unplug the harness that connects to the retractable tail control module underneath the dash board and you will not have the warning light.”

+1
            En als ik ons opperhoofd ooit nog eens live zie ging hij mij zo’n “Turns petrol into music” meebrengen voor op de 964 :first:

Zie je het verschil hij gaat nu al zeker 20km/u sneller deepee :mrgreen:

Ik ben wel benieuwd naar jouw 993 anders eens wat foto’s van posten want zoveel is die hier nog niet gepasseerd dacht ik :coolness:

vandaag een dagje congé gahad en wat gefreubeld aan m’n RS-kloon; wat moet een mens anders met zo’n hondenweer?

DSC03421.jpg

DSC03415.jpg

tja, ik zat net alle ongelezen berichten door te nemen op PFB. goed dat ik niet eerst de topic over de motorschade van de 996 had aangeklikt 😛
                  deze zijn een leuke toevoeging voor mijn ‘RS projectje” die al een carbon pook en handrem heeft.

15 minuten, dit moet een record zijn! :relaxman: :relaxman:

verkocht, en het ene plezier is het andere waard :drink:

die zie ik wel zitten rocco. je hebt dadelijk PB

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.