Carbonkeramische remmen?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Carbonkeramische remmen?

• Maker
    Discussie
  • Voor en nadelen van de CK remmen, heeft iemand hier ervaring mee? Bedoeling is voor gewoon gebruik en accasioneel circuit? Iemand al stukken mee gehad?
    Thanks

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Dat weet je eigenlijk al hé Kris :think:

Een kont van een GT3 bewonder je elk jaar als je achter mij rijdt naar Goodwood 😈

0
      PDS

Ben benieuwd, is ideale comobo voor circuit/straat :respect2:

:popcorn:

0

Bedankt voor de tips!
          Denk dat ik ga passen voor de PCCB, kan zeer kostelijk worden blijkbaar.
          Ps vandaag de nieuwe 991 C2 GTS gaan testrijden,
          Power? Check
          Sound? Check
          Handling? Check!
          Perfect daily!
          Wat moet een GT3 dan geven :think:

0
          PDS

[quote=”john.beton.” post=197689]op het circuit zou dit wel goed zijn maar voor op de openbare weg zul je toch niet de geschikte temperatuur gaan behalen en waarschijnlijk nog met slechtere werkende remmen eindigen en een hoop gepiep 😳 :think:[/quote]

Inderdaad :respect2:

Maar ze beginnen er op circuit ook meer en meer van terug te komen ….

0
            PDS

Ik heb het op mijn beide auto’s bewust niet genomen ….

Heb het op mijn Cayenne gehad en door veel in stof en zand te rijden waren de schijven serieus beschadigd.
              Kostprijs was als ik me niet vergis 15000 euro voor 4 bij Porsche.

René hier op forum heeft PCCB op zijn Porsche ….. :salut:

:popcorn:

0

op het circuit zou dit wel goed zijn maar voor op de openbare weg zul je toch niet de geschikte temperatuur gaan behalen en waarschijnlijk nog met slechtere werkende remmen eindigen en een hoop gepiep 😳 :think:

0

het is vooral goed opletten als je banden wisselt voor bijv trackdays.
                  ook als je onderhoud, … laat doen in een garage, bandencentrale of wegenwacht. één tikje met de velg tegen de schijf en de kosten kunnen aardig in de papieren lopen.
                  er zijn er heel wat die er mee rijden, maar ik ken er ook die ze er af gehaald/gestockeerd hebben en vervangen door klassieke schijven. om later bij evt verkoop van de auto deze terug in originele staat te brengen.

0

Mm blijft bij ook nog altijd iets voor aan te denken *luv
                    Maar mijn verstand zegt nee ruzie iedereen raad het zo wat af om de hoge kost prijs 👿
                    Maar er zijn er ook vele die er mee rijden en hoor ze niet klagen :respekt:

Dus ???? :popcorn:

0
                  8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.