Carbonman’s new ride

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Carbonman’s new ride

• Maker
    Discussie
  • Gisteren officieel totaal verlies van de Spyder. Opkopers hebben nog een hoog bod uitgebracht, schade gigantisch. Ik ben dan ook alle carbondelen gaan demonteren vermits deze niet extra verzekerd waren. triestig einde van de spyder, had andere plannen maar niks aan te doen… Dus nieuw hoofdstuk!
    Heb een opportuniteit gegrepen om iets exclusiefs te bekomen. Dus kijk weer helemaal uit naar de volgende P.
    Ra-ra wat is het :popcorn:
    Tip
    Gelimiteerder dan de spyder…

De forumleden die het al firsthand weten, shh

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 82)
    • https://www.leboncoin.fr/voitures/1049017980.htm

Zo wat de eerste foto’s van een rode buiten de showroom :lekker:

Spijtig genoeg met een aaiphone 3 of ne chinese hoenoemtdaway

ken

amaai prachtige wagen!!
        veeeel leuke km’s!!!

XXX

Ferm Kris, proficiat en veel geluk met den deze :up:

Afgelopen zaterdag direct 500km gereden neem ik aan?
            Prachtig droog weer met incidenteel zonnetje, heb zelf volop genoten namelijk.

Laat komen die filmpjes en foto’s met opvliegende herfstblaadjes 😀 :popcorn:

PM

[hide]wauw! Prachtig gewoon!! Veel plezier en geluk gewenst met de sublieme wagen![/hide]

naajs!

Bangelijk!! Ik ben officieel jaloers

Wow , Dikke proficiat met dit kanon :respect2: :up: :first: Veel veilige km gewenst !

schitterende mooie coole wagen. Geniet er van en ik kan ook niet wachten om hem live te zien horen :hail:

Mooie wagen, veel veilig rijplezier toegewenst. :up: :up: :up:

Zeer knap, Proficiat Kris :first:
                          nu :driver:

bob

:driver: knap machine

Congrats!!! :first:

Nice, very nice!
                                Veel plezier ermee :applaus:

:respect2: prachtige wagen , veel veilige kms gewenst

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 82)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.