Carbonman’s new ride

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Carbonman’s new ride

• Maker
    Discussie
  • Gisteren officieel totaal verlies van de Spyder. Opkopers hebben nog een hoog bod uitgebracht, schade gigantisch. Ik ben dan ook alle carbondelen gaan demonteren vermits deze niet extra verzekerd waren. triestig einde van de spyder, had andere plannen maar niks aan te doen… Dus nieuw hoofdstuk!
    Heb een opportuniteit gegrepen om iets exclusiefs te bekomen. Dus kijk weer helemaal uit naar de volgende P.
    Ra-ra wat is het :popcorn:
    Tip
    Gelimiteerder dan de spyder…

De forumleden die het al firsthand weten, shh

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 82)
    • Wauw :applaus: :applaus: :applaus:

Wwwwwooooowwww super blitse wagen, ‘store in a cool and dry place ABOVE ground’.
        Congrats en veel rijplezier :driver: :driver: :driver:

Super mooie wagen ! Behoort tot de favorieten van het post-luchtkoeler-tijdperk :lekker:

Proficiat, knappe wagen!!!! :up: :up:

proficiat en veel plezier ermee :up: :up: :up:

Heel mooi en speciaal :up:

:up: sjieke dings !!

Jawadde, proficiat, het genieten kan beginnen. :driver:

Proficiat, wil ik binnenkort wel eens bewonderen !

Schitterende wagen.
                        Stop maar eens zodat ik hem/haar in het echt kan zien en horen
                        :first:

IMG_8052.jpg

IMG_8059.jpg

IMG_8069.jpg

IMG_8066.jpg

Het wachten is voorbij 😀

Attachments:
                          • IMG_8043.JPG

Inderdaad wat gaat de winter lang duren , maar ben in blijde verwachting :happydance:
                            Vorige week heb ik nog een uurtje mogen testen en moet zeggen dat de GTS ons zeer aangenaam blijft verrassen :driver:
                            Zodus ons madam content en ikke ook :happy: :first:

Inderdaad wat gaat de winter lang duren , maar ben in blijde verwachting :happydance:
                              Vorige week heb ik nog een uurtje mogen testen en moet zeggen dat de GTS ons zeer aangenaam blijft verrassen :driver:
                              Zodus ons madam content en ikke ook :happy: :first:

Ken er nog die aan ‘t aftellen zijn… Hè Walter :happydance:

Ken er nog die aan ‘t aftellen zijn… Hè Walter :happydance:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 82)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.