Carbonman’s new ride

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Carbonman’s new ride

• Maker
    Discussie
  • Gisteren officieel totaal verlies van de Spyder. Opkopers hebben nog een hoog bod uitgebracht, schade gigantisch. Ik ben dan ook alle carbondelen gaan demonteren vermits deze niet extra verzekerd waren. triestig einde van de spyder, had andere plannen maar niks aan te doen… Dus nieuw hoofdstuk!
    Heb een opportuniteit gegrepen om iets exclusiefs te bekomen. Dus kijk weer helemaal uit naar de volgende P.
    Ra-ra wat is het :popcorn:
    Tip
    Gelimiteerder dan de spyder…

De forumleden die het al firsthand weten, shh

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 82)
  • XXX

Het aftellen kan beginnen :up: :up: :up:

XXX

Het aftellen kan beginnen :up: :up: :up:

status update:
          chassisnummer binnen
          fabriek verlaten :happydance:

status update:
            chassisnummer binnen
            fabriek verlaten :happydance:

De mijne wordt (werd :mrgreen: ) in week 41 gemaakt mogelijk is vandaag de chassisnummer bekend :hail:

Hoelang ie nog naar Porsche Exclusive moet voor de stickers & badges week ik niet.

Ze verwachten hem binnen drie weken in de showroom (waar hij mag blijven staan tot de eerste week van 2017 😉 )

De mijne wordt (werd :mrgreen: ) in week 41 gemaakt mogelijk is vandaag de chassisnummer bekend :hail:

Hoelang ie nog naar Porsche Exclusive moet voor de stickers & badges week ik niet.

Ze verwachten hem binnen drie weken in de showroom (waar hij mag blijven staan tot de eerste week van 2017 😉 )

[quote=”DST” post=243333]Waar blijven de fotos? :popcorn:[/quote]
                  Kan je foto’s sturen van mijn lege garage 😉
                  status 911 ERE, kan nog paar weekjes duren. Porsche Exclusive heeft vertraging met de productie van de speciale series. Of misschien de extra custom wensen van yours truly die de boel vertragen :engeltje:

[quote=”DST” post=243333]Waar blijven de fotos? :popcorn:[/quote]
                    Kan je foto’s sturen van mijn lege garage 😉
                    status 911 ERE, kan nog paar weekjes duren. Porsche Exclusive heeft vertraging met de productie van de speciale series. Of misschien de extra custom wensen van yours truly die de boel vertragen :engeltje:

Waar blijven de fotos? :popcorn:

Waar blijven de fotos? :popcorn:

Het blijft altijd neerkomen op vraag en aanbod. Al blijf ik erbij dat je op een RS toch nooit echt veel zal verliezen. Met die hoge productieaantallen van de RS heeft Porsche de beleggers weer een hak gezet. Terecht vind ik. Ze zeggen ook zelf: ‘wij hebben nooit verklaard dat de RS gelimiteerd zou worden, daarvoor dienen de ‘speciale series’…
                          En voor de speciale series; zolang de vraag het aanbod overstijgt, zullen belachelijke prijzen gevraagd worden en -wie weet- betaald worden.
                          I don’t care.
                          Ik wil gewoon terug P rijden :driver:

http://ww3.autoscout24.fr/classified/296402011

Alles is relatief dus.

Porsche maakt ondertussen een kwart miljoen auto’s per jaar.
                            Dus het wordt al moeilijker om is eens iets anders te kopen.
                            Zie maar naar de GT3 RS die gingen in het begin ook 50% boven cataloog omdat er mensen zijn die er een “moeten” hebben, terwijl de GT3 al begon afschrijf te nemen.. Uiteindelijk zijn er minder GT3s verkocht dan GT3 RSsen en nu de productie aantallen gekend zijn stijgt de GT3 terug een beetje en zakt de RS.

Mensen willen altijd net iets anders
                            Hier nig eentje

https://www.leboncoin.fr/voitures/1019407191.htm?ca=12_s

dromers zijn blijkbaar van alle tijden 😆 .
                              de basisprijs ex BTW voor de 991.2 ERE (modelcode 991120) bedraagt 114 K, dus met wat opties en BTW kom je op 185 K

Eens benieuwd welke zot da ga betalen voor diene 991 :wtf: :wtf: :wtf: , koop je tegenwoordig al een 991 GT3 RS voor minder :driver: :driver: :driver:

Voor dat geld koop je 2 echte Porsches! Ne Jubi en ne 964. Best of both worlds :coolness:
                                  Gratis versnellingsbak inbegrepen :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 82)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.