Carbonman’s new ride

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Carbonman’s new ride

• Maker
    Discussie
  • Gisteren officieel totaal verlies van de Spyder. Opkopers hebben nog een hoog bod uitgebracht, schade gigantisch. Ik ben dan ook alle carbondelen gaan demonteren vermits deze niet extra verzekerd waren. triestig einde van de spyder, had andere plannen maar niks aan te doen… Dus nieuw hoofdstuk!
    Heb een opportuniteit gegrepen om iets exclusiefs te bekomen. Dus kijk weer helemaal uit naar de volgende P.
    Ra-ra wat is het :popcorn:
    Tip
    Gelimiteerder dan de spyder…

De forumleden die het al firsthand weten, shh

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 82)
    • http://ww3.autoscout24.fr/classified/296482237

Had het nu ne rode geweest, dan zou ik zeggen ok, maar voor ne witte :mrgreen: :ass: :engeltje:

Edit: Had het nu ne PDK geweest, dan zou ik zeggen ok, maar voor ne manuele :ass: :happy: 😈

Levering is begin oktober voorzien dus hopelijk een mooie na-zomer :driver:

Proficiat Kris,

Terug een echte ‘eye-catcher’ Porsche erbij in onze streek.
          En de vrouw en kids kunnen mee.
          Mooi, mooi :up:

Wanneer is de levering voorzien ?
          Dan kan ik al beginnen uitkijken in de buurt :respect2:

Proficiat :first:

Ik vind de stickers zeker geslaagd (vooral op een rode :coolness: :happydance: :mrgreen:)

En nu kunnen al de kindjes weer mee :up:

Njam njam njam lekkere bolide, en nog geen klein beetje exclusief, proficiat :first:
              Hou ‘m op het droge :what: !

:respect2: :first: :hail:
                hoop dat ik hem irl eens kan zien, ziet er echt agressief uit

De Porsche is dood, lang leve de Porsche!!!

[quote=”carbonman” post=237234]De witte, daar komen de livery het mooist uit vind ik.
                    [/quote]

+1

Proficiat..!
                      Gematerialiseerde schoonheid en raffinement.
                      Heel veel geluk met je bolide.
                      Mvgr
                      Norbocay

daar hoort straks voor de bestuurder nog een passend gepersonaliseerd shirt bij

Super ! Proficiat ! :driver:

S2

Heel erg knap! Proficiat!!!

feli_smilie-2-3-4-5-6-7.gif :respect2:

PS ik zou hier ook de witte kiezen. die dégradé stopt abrupt aan de voorbumper en dat is te opvallend bij de zwarte en rode.
                              PS2 je had gewoon teveel goede tips gegeven :engeltje:

De witte, daar komen de livery het mooist uit vind ik.
                                Heb hem uitgerust met de carbon zetels.
                                De R was mijn eerste keuze maar echt niet meer vast te krijgen…
                                Maar dit is zeker zo leuk en… Exclusief met een oplage van 225 stuks.

XXX

Waaauuuw :up:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 82)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.