Home › Forum › Stel jezelf even voor ! › CarCleaner zen droom komt uit !! :)
- Dit onderwerp bevat 42 reacties, 24 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 1 maand geleden door S2.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Ik zou hem intussen gewoon te koop laten staan hoor, als er iemand toch op zoek is naar een 2003 model en er het geld voor over heeft: Verkopen en een andere kopen. (Kan je er een extra centje aan verdienen, mooi meegenomen, en anders heb je er toch maar weer plezier van gehad)
Maar goed, dat is enkel mijn mening, ben niet echt heel erg gebonden aan 1 specifieke auto. 🙂
@ Jochen zo erg is het NOG niet !! :happy:
@ Cabrio Wim ook al moest ik handelaar zijn , ik betaal op tijd mijn sociale bijdragen zenne !! :drink:Ondertussen beslist van deze toch ff in te schrijven en mss den 1 reeks ff uit te schrijven en aan kant te zetten tijdens de lente en zomer. :driver:
[quote=”cabrio wim” post=114424]Volgens mij een beetje verkapte handelaar aan het spelen. ;)[/quote]
Of heeft mama een groot gehalte van onderstaande charmante vrouw. ruzie
Heb deze gekocht zonder medeweten van’t vrouwtje vandaar dat ik deze terug op’t net zwier . Kwestie van moeder de vrouw tevreden te stellen he.
Hopelijk issem nie direct weg en kan ik er wat van genieten he !! :driver:Hmmm, al terug te koop? (Dit keer wel aan een marktconforme prijs 🙂 )
[quote=”CarCleaner” post=114350]Voelbaar ofnie heb deze gewoon gekocht omdat de kleuren combinatie mooi vond en deze werkelijk als nieuw staat!! :driver: Volledige onderhoudshistoriek van bij Porsche aanwezig enz.
Moest het een 2.5 geweest zijn had ik hem ook gekocht zenne.Nen 3.2 …. tja mss de volgende keer. :D[/quote]Begrijp je, bijna nieuw is altijd leuk met P historiek. Mijn 2,5 had 35k km bij aankoop 😀
Te zien aan de “luchthappers” in de flanken en de voorbumper is het een 2003 of zelfs 2004 model. Best wel zeldzaam (want maar 1 jaartje geproduceerd) en ze gaan nog flink wat geld als je ze vindt.
Heel knappe wagen dus !!
PS: Al gevonden via de sitevermelding op de foto 🙂 Heel knappe auto en de prijs was zeker interessant. (Als dat een “vraagprijs” was dan heb je zelfs een koopje gedaan denk ik)
Voelbaar ofnie heb deze gewoon gekocht omdat de kleuren combinatie mooi vond en deze werkelijk als nieuw staat!! :driver: Volledige onderhoudshistoriek van bij Porsche aanwezig enz.
Moest het een 2.5 geweest zijn had ik hem ook gekocht zenne.Nen 3.2 …. tja mss de volgende keer. 😀Gefeliciteerd met de extra 0.2… en natuurlijk met de vervanger van de 2.5 😀
Waarom deze upgrade, niet tevreden genoeg over de 2.5?
Op naar de 3+ nu :drink:
[quote=”Mushroom” post=114271]Ge hebt dien brave mens toch op ‘t bestaan van ‘t Porscheforum gewezen? ;)[/quote]
Das zeker datte !! :drink:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.