CarCleaner zen droom komt uit !! :)

Home Forum Stel jezelf even voor ! CarCleaner zen droom komt uit !! :)

• Maker
    Discussie
  • Hallo Porsche liefhebbers .Ik ben Patrick uit Bornem en heb na al die jaren uiteindelijk een Porsche Boxster gekocht.
    Tis een 2.5 van 11/1998 en 130000km op teller.
    Zwart met zwart leder .

Attachments:
    • DSCN3134.JPG
15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 42)
    • [quote=”Mushroom” post=114231]Congrats!! Waar is de vorige heen?[/quote]

Verkocht he !! Rijd ergens rond omgeving Sint Truiden.

succes met de nieuwe, ziet er proper uit

XXX

Proficiat, 0,2 liter erbij, zeker niet slecht en ook véél minder kuiswerk. Geniet ervan :driver:

Congrats!! Waar is de vorige heen?

Nieuwe aanwinst !!
              Boxster 2.7 :driver:

Attachments:
              • 7693816_6.jpg

Welkom,en veel veilige boxster kmeters,mijn vrouw rijdt ook met een boxster heeft zaterdag ook met de kap eraf gereden ZALIG!!!!

DSCN3190.JPG

Gisteren de Boxster es onder handen genomen . :relaxman:
                  Straks es een toereke gon doen se en wa genieten…. :music:

Welkom .
                    Ik rijd ook met een Boxer 😈

[quote=”Jochen” post=91599]@ patrickvb.

Opletten bij vrieskou voor achteruit. Volgens handleiding en kaartje in zonneklep mag dit spul niet bedienen bij 0°C of lager.[/quote]
                      Bedankt voor de tip! Maar mijn vries-cabrio-trip was nog met een Triumph Spitfire. De kap open en dicht leggen deed je niet in 1,2,3.
                      Hier kan je nog wat lezen over onze (ex-)Spitfire: http://spitfireclubvlaanderenvzw.be/content/met-de-spit-naar-de-alpen
                      Ik had al ergens gelezen dat je, als het koud is, goed moet opletten met de kap.
                      Mijn handleiding is in ‘t Duits, als ik eens bij Carrera Motors geraak koop ik een Nederlandstalig exemplaar.

:applaus: :applaus: :applaus:

@ patrickvb.

Opletten bij vrieskou voor achteruit. Volgens handleiding en kaartjein zonneklep mag dit spul niet bedienen bij 0°C of lager.

[quote=”Pieters” post=91592][quote=”patrickvb” post=91586]Proficiat met je aankoop! Deze namiddag met de onze toertje gedaan. Hopelijk kan binnenkort de kap worden opgeplooid. :-)[/quote]

Is de kap stuk misschien? Zou niet weten waarom je anders tot binnenkort zou moeten wachten. :mrgreen:[/quote]
                            Zaterdag was ‘t zonnig, maar was toen in de weer voor de Omloop Het Nieuwsblad voor dames en bijgevolg bleef de boxster op stal.
                            Vandaag was ‘t maar een grijze dag, dus niet ‘open’ gereden. En wees gerust, heb vroeger bij een Haloweenrit nog open gereden bij vriestemperaturen! 😉

Heb zelf 2,5 Boxster en is SUPER auto….en ja reeds gisteren met dak open gereden :driver:

[quote=”patrickvb” post=91586]Proficiat met je aankoop! Deze namiddag met de onze toertje gedaan. Hopelijk kan binnenkort de kap worden opgeplooid. :-)[/quote]

Is de kap stuk misschien? Zou niet weten waarom je anders tot binnenkort zou moeten wachten. :mrgreen:

Bedankt voor de verwelkoming !! :driver: Zen der hier nog mensen van Bornem???
                                  Just een toereke gon doen en kmoet zeggen dat hij het goed doet.
                                  Enkel een probleem met de bevestiging van de sluiting van het dak ,rammelde wel hard ! 😐 Heb gezien dat er 1 vijs los inzat en dat de schroefdraad is gescheurd in de balk.Morgen eens zien voor blinde moeren en een tang dan kan ik er nieuwe inzetten en ist probleem opgelost. :happy: Voor de rest SUPER wagen die Boxster.
                                  Mvg CarCleaner

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 42)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.