- Dit onderwerp bevat 12 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 10 maanden geleden door .
-
Discussie
-
21 april 2011 om 11:08
ik weet nu ook wel dat je TV-reclames niet altijd mag geloven, maar toch… 😕 Als je hun reclame ziet, zie je na de behandeling nauwelijks nog iets van zo’n sterretje in je ruit… In werkelijkheid echter… amaai!!
Heb, en natuuuuuurlijk middenin mijn gezichtsveld, een sterretje in de voorruit van de TT, heb hem zo gekocht! Nu zeiden ze effectief wel vooraf bij Carglass (de garage van uit de TV-spot, in St Martens Latem) ‘dat je er nog iets ging van zien’. Maar dit resultaat is gewoon absurd: je ziet nauwelijk verschil!!! 👿 100 euro kost dit nu al, en je ziet zelfs nog de volledige stervorm! Dit is echt ontgoochelend, en had ik het geweten, ik was toch beter naar Auto 5 geweest, die het doen voor 75 euro! Het zou niet beter geweest zijn, maar zou toch 25 euro minder betaald hebben voor die ontgoocheling… De enige troost is “dat het nu weer stevig is”… Joepie, dat wil zeggen dat ik er dus nog lang zal kunnen zitten op kijken…
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.