Carglass herstelt, Carglass overdrijft…

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Carglass herstelt, Carglass overdrijft…

• Maker
    Discussie
  • ik weet nu ook wel dat je TV-reclames niet altijd mag geloven, maar toch… 😕 Als je hun reclame ziet, zie je na de behandeling nauwelijks nog iets van zo’n sterretje in je ruit… In werkelijkheid echter… amaai!!

Heb, en natuuuuuurlijk middenin mijn gezichtsveld, een sterretje in de voorruit van de TT, heb hem zo gekocht! Nu zeiden ze effectief wel vooraf bij Carglass (de garage van uit de TV-spot, in St Martens Latem) ‘dat je er nog iets ging van zien’. Maar dit resultaat is gewoon absurd: je ziet nauwelijk verschil!!! 👿 100 euro kost dit nu al, en je ziet zelfs nog de volledige stervorm! Dit is echt ontgoochelend, en had ik het geweten, ik was toch beter naar Auto 5 geweest, die het doen voor 75 euro! Het zou niet beter geweest zijn, maar zou toch 25 euro minder betaald hebben voor die ontgoocheling… De enige troost is “dat het nu weer stevig is”… Joepie, dat wil zeggen dat ik er dus nog lang zal kunnen zitten op kijken…

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • …ooit ook eens rondgebelt voor een voorruit,
      ze waren 2X zo duur,schandalig…

Anoniem

Hetzelfde jaar eens 3 ruiten moeten laten steken:
        2x Vito bij Carglass: dashboard beschadiggingen, rooster luidspreker verdwenen, glasresten,…
        1x Porsche bij off dealer: eerste maal regen…stoelke nat! hopen problemen
        Wel alles via de verzekering maar de achterloop is gratis!

Kheb ze ooit es gevraagd de ruiten van mijn 911 SC te komen plaatsen na spuiten.

800 euro…

Lekker. kheb het dan maar zelf gedaan 😉

vreemd is wel dat op de keuring voor verkoop (want het sterretje zat er dus al in als ik hem gekocht heb) niets vermeldt van dat sterretje. Wedden, mijn geluk kennende, dat als ik er de eerste keer mee ga, dat het prijs zal zijn… 😉

hier moet toch iets rechtgezet worden
              die sticker die eropmoet zou inderdaad vuil tegenhouden maar dat dat ervoor zorgt dat je het sterretje niet meer ziet is nonsens
              alles hangt ervan af of ze het gat zelf uitpoetsen ,ze moeten het gat bij wijze van spreken eerst groter maken ,de scherfjes eruithalen zo je wilt ,en dan met hars derin .
              en het enigste dat je ervan mag zien is het puntje waarlangs ze de hars hebben laten inlopen . ( ter grootte van een naaldepunt ) is dat niet het geval of loopt de hars eruit heb je een klosser deraan gehad .

carglass staat hier al jaren op de zwartelijst .
              is pure oplichting. ze komen enkel rond omdat ze voor 99% voor de verzekering werken.
              kunnen ze die wat oplichten.en die kunnen dan hun premies weer wat vehogen

Ben eens binnen het uur na het sterretje gaan laten herstellen
                Volgende keer zorg ik dat de barst groter is.

ze hebben het gemaakt. ik zag het sterretje nog nauwelijks (en voorheen was het duidelijk een ster, ongeveer 1 euro groot)

na het vullen was de ster niet meer zichtbaar (joehoe) maar lag er aan de buitenkant een bobbeltje op waardoor de breking anders was, dat vond ik lastiger dan het sterreke.

Toen ik met de auto naar de Provence reed, is door de warmte (denk ik) die hars terug minder hard geworden (? als dat kan) en toen ik mijn ruitenwissers moest gebruiken (insecten weg doen) is dat ‘bobbeltje’ van voorheen, uitgesmeerd tot een streep over mijn ruit in de draaiing van de ruitenwisser 🙁

Hier moet ik Wim in bijtreden .
                  Als er een sterretje is of dadelijk laten herstellen of afplakken ivm vocht en vuil .
                  Dit gaat idd sporen nalaten .

Wim

porschky schrijft:

en je ziet zelfs nog de volledige stervorm! Dit is echt ontgoochelend, en had ik het geweten, ik was toch beter naar Auto 5 geweest, die het doen voor 75 euro!

Wil hier toch even een kleine toelichting op geven als dat mag.

Als je een sterretje of koeienoog in de ruit hebt, moet je deze gelijk afdekken met een transparante sticker.
                    Hoe langer je hier met wacht hoe meer vuil er in de barst of koeienoog gaat komen.
                    Dus dan blijft de plaats erna waar de breuk gezeten heeft goed zichtbaar, omdat het vuil niet uit het sterretje komt.

Heb al verschillende ruiten laten behandelen, en moet zeggen dat ik er bij 2 niks zag, en bij eentje nog een klein beetje.

verder zal ik ook nooit een ruit door die mannen laten plaatsen, heb dat een keer gezien, en schrok daar eigenlijk van.

Anoniem

Klein beetje duwen aan binnenkant van sterretje lukt ook.
                      Dat heb ik ondervonden met een vorige auto zonder glasbreuk verzekering 🙁
                      Zat een klein sterretje aan de rechterkant, buiten gezichtsveld, dus geen probleem voor keuring. Maar met het poetsen van de voorruit aan de binnenkant scheurde ze verder door 🙁

ik laat nooit “sterretje” maken.
                        Gewoon met rubberen hamer licht op kloppen tot barst komt en dan ganse ruit vervangen…

ja, da’s geld door vensters en voorruiten gooien… 😈

Anoniem

🙁 zonde van het geld.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.