Cargraphic 19″ velgen

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Cargraphic 19″ velgen

• Maker
    Discussie
  • Hallo allemaal ,
    Ik ben nieuw hier en weet niet waar ik me ergens moet voorstellen.
    Maar ik zou jullie raad wel eens kunnen gebruiken.
    Ik wil cargraphic 19″velgen kopen voor mijn 996 C2.
    De verkoper vertelde me dat ze passen,maar dat ik vanvoor een spacer moet gebruiken.
    Zouden jullie een spacer gebruiken en zouden jullie deze velgen onder een 996 c2 leggen?
    Mvg Joebar

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 68)
    • Handige jongens daar :first:
      Ikzelf laat me liever niet kennen voor 1,50 Euro en zou dus liever zo’n tjoepke ergens kopen, lekker origineel en je kan rood en zwart niet per ongeluk verwisselen 😉
      ezshopping.nl (waar de foto van komt) geeft niet thuis bij mij…

Zal even verder zoeken op ventielverlenger maar moest iemand iets weten…

Edit: even verder gezocht en je vindt die krengen dus in 200 verschillende maten. Wat past op een Cargraphic velg?

PB

>> klik klik <<

Kijk eens of je hier iets mee bent. 😉

Ik meen er hier al eens achter gevraagd te hebben maar ik zit nog steeds met hetzelfde probleem.
          Die velgen hier besproken zijn voorzien van “tuning ventieltjes”, maw er staat niet echt een ventiel op, of toch geen waar je een compressor kan op aansluiten. Het ventiel ziet eruit als één van de vele vijsjes waarmee de velgen gemonteerd zijn, op dat ventiel moet je een soort van plastic tube draaien en daar kan je dan de compressor op aansluiten.
          Ik zoek dus zo een plastic tube…
          Wie-o-wie?? 😕

Ja das geen probleem deze spoiler is speciaal ontworpen voor de 996 turbo,eigelijk is het een techart replica overtrokken met echte carbon.Als de vernis gespoten is laat ik wel iets weten…

aha… good to know! Want het was tegen mij dat je het gezegd hebt! 😆 Blijkbaar kan deze zelfs nog in de ‘laagste stand’ van de spoiler gemonteerd worden zonder de carrosserie te raken?

Dit is de echte carbon spoiler waar ik het over had bij het tankstation;
                [IMG]http://i196.photobucket.com/albums/aa35/dixie996turbo/gallery-996tt-29.jpg[/IMG]

[IMG]http://i196.photobucket.com/albums/aa35/dixie996turbo/E6030-800-1.jpg[/IMG]
                Nooit gemonteerd maar ligt nog bij de carrosier om een kwaliteits vernis over te zetten

Hoe die raken de kassen? Als ik de 5mm spacers op de achterste wielen steek dan raakt die soms wel maar de moeite niet. Zonder spacers raken die nooit. Mijn kassen liggen ook vlak tegen de banden maar de ophanging is zo hard dat die toch niet doorgaat 🙄 (ik denk dat een GT3 RS zachter is om mee te rijden 🙁 )

Zie maar dat ze zondag erop staan en blinken. Ik rij zondagmorgen ineens wel snel langs een carwash (als ik van de versuz afkom 8) ) want ik heb geen tijd om de P een grondige poetsbeurt te geven (en geen zin 👿 )

Maar wel schoon zjanten van Mushroom.
                    Gelukkig had ik mijn zonnebril aan toen ik ging kijken 8)

Goeie deal gedaan mannen, goe bezig alle twee… 😆 😆 8) 😆 😆

Bloos 😳

De mijn raken ook 😳 🙁
                        Bvb ietsje te hard van een verkeersdrempel rijden en ze raken vanachter.
                        Momenteel opgelost door minder hard de verkeersdrempels te nemen 😛

Audiotronics, heb jij geen problemen met raken?

Ik heb de banden hier HIER gekocht.

Domme de mijne passe niet echt.
                          Ik mag geen put nemen of ze raken mijn kas!
                          Misshien met een maat kleiner van band!I.v.m 295 is met 275 proberen he.
                          Mushroom waar had jij je banden weer besteld?

Allee, dan kunt ge der zondag mee komen stoefen in Franchorchamps 😉 😉 😆 😆

De voorste zijn ook toegekomen ! 8)
                              Straks de zjantjes gaan omwisselen … 😛

Mushroom schrijft:

Meende dat nu??????? 🙂 😀 😆
                                Het tijdsverschil tussen beide bevestigingsmails was 8 uur, dus dan zouden de voorste banden morgen kunnen geleverd worden? 😛

Of ben je me iets aan’t wijsmaken? 😉

Nee,ik heb de twee achterste hier al staan.Het is te hopen he das ze hier morgen zijn he.
                                Zeg maar ik heb je proberen te bellen maar je nam niet op.Ik zou willen weten of jij je in de dag kan vrij maken om op mijn werk de wielen te wisselen of we ze s’avonds bij me thuis gaan doen?
                                Laat me iets weten he!
                                Mvg joeri

Meende dat nu??????? 🙂 😀 😆
                                  Het tijdsverschil tussen beide bevestigingsmails was 8 uur, dus dan zouden de voorste banden morgen kunnen geleverd worden? 😛

Of ben je me iets aan’t wijsmaken? 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 68)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.