Cargraphic 19″ velgen

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Cargraphic 19″ velgen

• Maker
    Discussie
  • Hallo allemaal ,
    Ik ben nieuw hier en weet niet waar ik me ergens moet voorstellen.
    Maar ik zou jullie raad wel eens kunnen gebruiken.
    Ik wil cargraphic 19″velgen kopen voor mijn 996 C2.
    De verkoper vertelde me dat ze passen,maar dat ik vanvoor een spacer moet gebruiken.
    Zouden jullie een spacer gebruiken en zouden jullie deze velgen onder een 996 c2 leggen?
    Mvg Joebar

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 68)
    • Mushroom schrijft:

En de 2 voorste banden zouden ook verstuurd zijn, ook voorzien tegen 24/05…

(Hopend op een mirakel ;))

Twee achterste zijn aangekomen,op de twee voorste moet ik dus wachten.
      Hopelijk nog voor zondag!
      Mvg Joeri

Spotprijsje … 😯 🙄

Geef mij dan maar Meguiars… die moet ik tenminste niet in de brandkast zetten als ik gedaan heb met poetsen 😉 😆 😆

heb nu gezien in de advertentiesectie van EVO dat Swiss Wax nu een ‘Zuffenhausen’versie van hun zeer gekende wax uitheeft, dat specifiek afgestemd is op de lakken van Porsche (er bestaat ook een ‘blue-white’ versie voor BMWlakken). Zou rond de 165 euro draaien voor de pot. Toch een tikkeltje goedkoper dan hun nieuwe topversie met 78% carnubawax er in, voor de luttele prijs van 850 euro per potje!

En de 2 voorste banden zouden ook verstuurd zijn, ook voorzien tegen 24/05…

(Hopend op een mirakel ;))

Hier ook Meguiars…
              En terug on topic : Net bericht gekregen dat 2 van de 4 banden opgestuurd zijn, levering pas voorzien op 24 Mei. Van de andere 2 banden nog geen sprake 🙁
              8)

Ikke Meguiars, zijn topproducten en nog relatief betaalbaar

Mushroom schrijft:

hem nog eens kleien

Even off-topic 😉 , met welke producten werk je?

Vol ongeduld op de nieuwe bandjes aan’t wachten… 😕
                    Heb bevestiging gekregen dat ze de betaling ontvangen hebben maar begin de hoop te verliezen dat ze snel geleverd zullen worden 🙁

Mushroom schrijft:

De velgen zijn waanzinnig mooi en we hebben het geregeld dat joebar13 ook “gesteld” is 😛
                      Nu bandjes bestellen, hopelijk volgende week ermee rijden, dan hem nog eens kleien en dan : Francorchamps, here we come !!

Bedankt voor de leuke babbel ook …

Die babbels gaan nog volgen he!!Lol
                      Laat me weten wanneer je ze besteld en ze ongeveer hier bij me zijn he.

Ik had al gedacht dat er een bepaalde kanididaat voor zou zijn 😆
                        Gaat er magnifiek onder staan 😉

Hier nog een fotooke toen ze nog onder mijn 996TT stonden

[IMG]http://i196.photobucket.com/albums/aa35/dixie996turbo/IMG_5603.jpg[/IMG]

De velgen zijn waanzinnig mooi en we hebben het geregeld dat joebar13 ook “gesteld” is 😛
                            Nu bandjes bestellen, hopelijk volgende week ermee rijden, dan hem nog eens kleien en dan : Francorchamps, here we come !!

Bedankt voor de leuke babbel ook …

Velgen zijn bij deze verkocht en zijn in goede handen.Bij iemand van dit forum dus!
                              En ze zijn bangelijk op zijn auto.

joebar13 schrijft:

Dus als er intresse is in deze velgen,ze staan op 2dehands.
                                Groetjes joebar13

HIER dus 😉

Kweet het maar ik wilde persee zwarte velgen,daarom BBS’kes gekocht.

[IMG]http://i196.photobucket.com/albums/aa35/dixie996turbo/PICT0023.jpg[/IMG]

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 68)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.