Cargraphic 19″ velgen

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Cargraphic 19″ velgen

• Maker
    Discussie
  • Hallo allemaal ,
    Ik ben nieuw hier en weet niet waar ik me ergens moet voorstellen.
    Maar ik zou jullie raad wel eens kunnen gebruiken.
    Ik wil cargraphic 19″velgen kopen voor mijn 996 C2.
    De verkoper vertelde me dat ze passen,maar dat ik vanvoor een spacer moet gebruiken.
    Zouden jullie een spacer gebruiken en zouden jullie deze velgen onder een 996 c2 leggen?
    Mvg Joebar

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 68)
    • Dan heb je inderdaad mijn velgen gekocht en die passen enkel op een turbo of een 4S , heb ik ook tegen die Hollander gezegd maar die ging een 996 turbo kopen zei hij….

dixie schrijft:
        [quote]Heb je die velgen toevallig in Nederland gekocht want ik heb de mijne verkocht aan nen Hollander.Ik had ze verkocht voor 400 euro en hij vroeg er 1700 euro voor.
        [IMG]http://i196.photobucket.com/albums/aa35/dixie996turbo/IMG_5603.jpg[/IMG][/quote

Die heb ik idd in nederland gekocht.Hij heeft een 993 en daar paste ze niet op!En ik vraag nu wat ik ervoor gegeven heb.Mvg joebar

Dixie ge zijt ne zot dat ge die hebt weggedaan 😆
          Ik vond uw wagen echt AF met die velgen toen ge in Tremelo kwam en ik het zag.
          Natuurlijk ik snap ook dat eens je iets beu bent gezien dat het weg mag (of moet) 😉
          Voor 400 euro had ge maar één telefoontje moeten doen ➡ naar mij ❗

@ joebar13 : voor een zacht forumprijske wil ik mijn 4S wel wegdoen 💡
          En ge moogt kiezen : met de 19″ eronder of de originele velgen.
          Ik zal hem eerst nog bij Verellen binnen doen voor het onderhoud van 140.000 km en er dan nog een rode strik rond doen 😆

Heb je die velgen toevallig in Nederland gekocht want ik heb de mijne verkocht aan nen Hollander.Ik had ze verkocht voor 400 euro en hij vroeg er 1700 euro voor.
            [IMG]http://i196.photobucket.com/albums/aa35/dixie996turbo/IMG_5603.jpg[/IMG]

Inderdaad erg mooi

zijn echt wel “schoon zjanten”

…heb je foto’s van die velgen aub?
                    Grtz pascal911

Velgen passen dus alleen op een 4s of op de turbo’s!
                      Leuk nieuws als je gek bent van die velgen.
                      Dus heb ik de keuze : ofwel koop ik een 4s Of een turbo,of ik verkoop die velgen terug.
                      Zo na lang nadenken heb ik besloten ze terug te verkopen,omdat een turbo nog niet in het finacieel plaatje past voor me.
                      Dus als er intresse is in deze velgen,ze staan op 2dehands.
                      Groetjes joebar13

Anoniem

Dan zal joebar hem zeker vinden.
                        Ik zit de laatste dagen ook regelmatig te rekenen op die site.
                        Ben al een tijdje op zoek naar iets bredere velgen voor mijn porsche.
                        Ik had een mooie 17′ set gevonden, ze zijn echter te breed.
                        11′ vooraan, deze passen echter wel achteraan.
                        13,5′ achteraan is “iets” 😀 te breed
                        Denk dat 11 toch het max is.

Wim

Je komt met de link op de 2de plaats William. 😉

Anoniem

joebar13 schrijft:

Die velgen passen niet,nee ze steken er gewoon uit!!!

Et vooraan 26
                            ET achteraan 41
                            5×130

Joebar13
                            Ik denk dat jij misschien een beetje metaal kan laten afdraaien aan de binnenkant van de velg flens.
                            Ik heb dit ,ook ooit laten doen om te brede velgen onder mijn bmw te kunnen monteren.
                            Als er voldoende dikte is in de flens is dir geen probleem.
                            Zorg wel dat je het laat doen door iemand die er wat van kent, het moet immers perfect gebeuren anders gaan de wielen slingeren.

Als je de bandenmaten en de ET maten van de verschillende velgen invoert in volgende site kan je zien hoeveel verschil er is.
                            http://www.megaflix.nl/test/test2.html

Maar misschien toch als eerste proberen de velgen terug te brengen.

Mijn 18′ op mijn golf steken er vooraan ook een paar millimeter uit maar heb er verder geen last van, maar voor de keuring moet ik wel de originele velgen terugsteken. Mag normaal gezien niet buiten de carrosserie uitsteken. Is het veel dat ze uitkomen ?

Wim

Dan zou ik toch even de verkoper contacteren met deze mededeling. 💡
                                Als hij verteld of beloofd dat ze passen, en dit vervolgens niet zo is, zoekt hij maar een oplossing.

terugnemen van de velgen b.v.

vandaag volle moed naar bandencentrale.Met de vraag in mijn hoofd welke spacer ik moet bestellen.
                                  En dan valt het slechte nieuws op mijn goed humeur. Die velgen passen niet,nee ze steken er gewoon uit!!!
                                  Weer dik in het zak gezet!!!
                                  Maar wat moet ik nu doen he,ik weet niet voor welk model deze velgen zijn,en waar ze voor honderd procent op passen.
                                  Want ik wil niemant in het zak zetten,zo ben ik nu eenmaal.
                                  Als er mensen zijn die weten voor welk model deze janten wel zijn,zou ik hun heel dankbaar zijn.Want dan kan ik ze terug te koop zetten.
                                  Et vooraan 26
                                  ET achteraan 41
                                  5×130

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 68)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.