Carjacking

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Carjacking

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • [quote=”Rufie”:2c5hldxa]Duidelijk bewijs dat politie onderbemand is en niet kan optreden wanneer echt nodig.[/quote]

😆 😆 😆

Hier in mijn streek moeten ze ruimte bijhuren om ze allemaal te kunnen “plaatsen” en vermindert de openbare parkeerruimte door al hun voertuigen (en moet dat nu toch wel juist de regio zijn waar die carjackers doorgevlogen zijn 🙄 ).

Altijd onbegrijpelijk waarom die beesten altijd geluk hebben hé.
        Jaren geleden bij een homejacking hier, heeft politie ook de nieuwe Golf teruggevonden op zijn zijkant uit bocht gevlogen paar kilometers verder, er was bloed in de wagen terug te vinden maar helaas de klopjacht door bos en veld gaf geen resultaat.
        Op zo’n momenten vind ik nog het ergste dat de dieven hun nek niet gebroken hadden hé…

[quote=”Pascal”:1xf0w0pw]In de States waren ze er meteen met een hele politiepatrouille achteraan gegaan … Waarom heeft de politie hier niet meer wagens op af gestuurd?[/quote]

Die stonden waarschijnlijk en masse te flitsen daar waar het het beste rendeert en niet relevant is voor de verkeersveiligheid. 😈

Duidelijk bewijs dat politie onderbemand is en niet kan optreden wanneer echt nodig.

Ze zaten op de E17.
              Tussen Gent en de Franse grens zijn er 9 afritten die ze konden nemen en 4 politiezones die konden onderscheppen en dan laten ze enkel de grens afsluiten 😳 Ze zijn gewoon ongestoord tot aan de laatste afrit voor de grens kunnen doorvlammen en de boel daar achterlaten 👿

[quote=”Pascal”:2ifbbs51]In de States waren ze er meteen met een hele politiepatrouille achteraan gegaan … Waarom heeft de politie hier niet meer wagens op af gestuurd?[/quote]

Die waren nog aan het wachten achter het hoekske tot ze zeker waren dat de carjackers weg waren 😆

In de States waren ze er meteen met een hele politiepatrouille achteraan gegaan … Waarom heeft de politie hier niet meer wagens op af gestuurd?

Een kogel is nog niet erg genoeg. Laten afzien zo’n gasten 👿

Anoniem

[quote=”Rodder”:ri4tfoaf]Brutale carjacking te Gent.
                      http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=GR6273T93

Erg 👿 👿 👿
                      Hopelijk heeft de bestuurder er geen blijvende lichamelijke letsels aan overgehouden.
                      En is hij goed verzekerd.

Ongelofelijk verhaal. Ik rij daar zo dikwijls met de Porsche.
                        Gasten de kogel geven !!

zo mensen moeten ze de kogel geven vind ik.

Triestig hoe zaken waar mensen hard voor werken of zorg voor dragen zo aangepakt worden 😥

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.