- Dit onderwerp bevat 27 reacties, 18 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 9 maanden geleden door .
-
Discussie
-
23 december 2015 om 12:59
Om onze eerste verjaardag samen te vieren (plus 6 weken, maar ala) heb ik de Cayman op een GT uitlaat getrakteerd bij Carnewal in Schorisse! Dat was ik al langer van plan, maar tijdsgebrek en twijfelen of het extra geluidsvolume toch niet zou bijdragen tot vermoeidheid bij langere ritten (dit is mijn dagelijkse auto) hielden me tot nu toe tegen. Voor de prijs van €495 kun je het echter niet laten.
Gert Carnewal had verwittigd dat er 200 km nodig zijn om het geluid tot volle ontplooiing te laten komen. Daarvan heb ik er ondertussen haast de helft gereden. Ik moet zeggen dat ik de benaming “GT” heel goed gekozen vind. Dit is immers geen rauwe sportuitlaat die je op het circuit een ban wegens geluidsoverschrijding oplevert! Ik zie geen enkel bezwaar om hiermee als Gran Turismo richting Italia te koersen… Ik durf zelfs zeggen dat het tegen constant autosnelweg tempo haast geen verschil maakt. Het leukst zijn de pofjes die je hoort bij gas terugnemen en het aanzetten bij lage snelheid. Volgas levert natuurlijk ook een extra dosis decibels… :music:
Meer later als de 200 km er op zitten.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.