Carnewal RSR

• Maker
    Discussie
  • Dag iedereen,
    Heeft iemand ervaring met de aanpassing die Carnewal aanbiedt aan de originele uitlaat op een 997 S?
    Op de 993 was dat super maar ik heb geen idee of het op de 997 ook goed klinkt (schijnt van wel)…
    En is het niet nadelig voor de motor?
    Thx

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Pascal niet twijfelen over een sportuitlaat ,is super !
      Daar heb je veel meer aan dan aan een gps ,die bijna iedereen er bij neemt .
      Rij gewoon eens tot daar .Of we gaan eens samen kijken .

[quote=”plumber” post=98719]Ik gebruik enkel mijn afstandsbediening om s’avonds “stilletjes” te kunnen thuiskomen (al is dat ook al relatief :happy: ).
        Voor de rest staat de uitlaat altijd gans open :mrgreen:[/quote]
        ‘s avonds ❓ ‘s Morgens vroeg zul je bedoelen :drink: Daarom dat ik een elektrische auto wil. Die hoor je gewoon niet 😆

Bedankt allemaal voor de reacties tot nu toe.
          Momenteel staat er nog een originele uitlaat onder, dus niet de sportuitlaat…

[quote=”plumber” post=98650]Heb je de sport uitlaat op je 997?

Indien dat het geval is kan Carnewal daar een afstandsbediening tussen zetten zodat de sport uitlaat continu open staat (en dus niet meer dicht geschroefd wordt tussen 40 en 70km/u (of zoiets)).

Het verschil is echt indrukwekkend en ik krijg overal lovende kritiek op het geluid van mijn wagen :mrgreen:
            [/quote]

Er is nog een andere verschil… Porsche opent maar de kleppen voor 80%, met Carnewall zijn ze 100% open.
            Dus LUIDER en dieper geluid :engeltje:

Na een tijdje is het zelf met gesloten kleppen iets luider dan origineel :wtf:

Ik gebruik enkel mijn afstandsbediening om s’avonds “stilletjes” te kunnen thuiskomen (al is dat ook al relatief :happy: ).
              Voor de rest staat de uitlaat altijd gans open :mrgreen:

@plumber enkel mijn buren vinden het iets minder .En ik ben zo’n ezel dat ik gewoon mijn afstandsbediening heb weggegooid !

Heb je de sport uitlaat op je 997?

Indien dat het geval is kan Carnewal daar een afstandsbediening tussen zetten zodat de sport uitlaat continu open staat (en dus niet meer dicht geschroefd wordt tussen 40 en 70km/u (of zoiets)).

Het verschil is echt indrukwekkend en ik krijg overal lovende kritiek op het geluid van mijn wagen :mrgreen:

Een filmpje van Carnewal:

Klikkerdeklik

[quote=”Pascal4s” post=98586]
                    En is het niet nadelig voor de motor?
                    [/quote]

Even zo nadelig als bij de 993 :sarcastisch

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.