Carnewal

• Maker
    Discussie
  • Hoi,

Ik ben nieuw hier en eveneens m’n eerste Porsche gekocht voor weekend auto 🙂 🙂
    Het is een zwarte (2,5 lit) van 1999 met 36.000 km en volledige Porsche Historiek voor zover de auto naar de garage moest…

De auto staat volledig standaard, met flink wat opties maar zou overwegen om de standaard uitlaat te laten ombouwen naar de GT versie bij Carnewal.

Iemand ervaring hiermee? Loont het de 390 €? Blijft de auto aangenaam op langere ritten, het is geenzins de bedoeling een Johnny auto te rijden…..de discrete klasse moet behouden blijven, wat niet wil zeggen dat het karakter mag benadrukt worden 🙂

Dank voor jullie advies.

Grtn

Jochen

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 113)
    • 20 000 km de rest zou ik aan Gert moeten vragen :salut:

Hoe zagen je originele inserts eruit ? En na hoeveel km’s ?

200 cell sportcats zitten er onder :music: :music:

En wat is dat dan weer?

PB

[quote=”Funny” post=160371]Dit is het sportuitlaat sierstuk .Heeft niets te maken met de sound .
              Een standaard uitlaat kan dit ook hebben .[/quote]
              Die sierstukken kan je enkel hebben op een Facelift uitlaat. 😉

Dat weten we dan ook weer. Ik vind dat hij al lawaai genoeg maakt.

Dit is het sportuitlaat sierstuk .Heeft niets te maken met de sound .
                  Een standaard uitlaat kan dit ook hebben .

Het enige wat ik zie, zijn die 2 ronde pijpjes die zeker niet standaard zijn en ook een beetje meer lawaai dan een standaard…Denk ik :think:

Attachments:
                    • achterkant_2014-02-21.jpg

[quote=”Pitchie” post=160273]Luisteren?

Een Carnewal modificatie is inwendig en zie je niet.[/quote]

Bij mij toch wel. De bypasspijp(jes) zie je wel degelijk.

Luisteren?

Een Carnewal modificatie is inwendig en zie je niet.

Ik vraag me af wat er onder de mijne hangt. Hoe kan ik daar achter komen? Er eens onder kruipen?

Zal moeilijk gaan ik ben dan aan het driften en slippen met de Porsche . :driver:

@funny ga je 16/03 mee naar Houyet voor de rally van de BPF dan kan je direct eens genieten van de sound . Ik ga zaterdag al na de middag heb er leuk hotelletje gevonden als je zin hebt …..

En dan genieten van de heerlijke sound .Ik zal met plezier achter je rijden ,maar wel op een veilige afstand 😉

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 113)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.