Carnewal

• Maker
    Discussie
  • Hoi,

Ik ben nieuw hier en eveneens m’n eerste Porsche gekocht voor weekend auto 🙂 🙂
    Het is een zwarte (2,5 lit) van 1999 met 36.000 km en volledige Porsche Historiek voor zover de auto naar de garage moest…

De auto staat volledig standaard, met flink wat opties maar zou overwegen om de standaard uitlaat te laten ombouwen naar de GT versie bij Carnewal.

Iemand ervaring hiermee? Loont het de 390 €? Blijft de auto aangenaam op langere ritten, het is geenzins de bedoeling een Johnny auto te rijden…..de discrete klasse moet behouden blijven, wat niet wil zeggen dat het karakter mag benadrukt worden 🙂

Dank voor jullie advies.

Grtn

Jochen

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 113)
    • Gisteren dus ook bij Carnewal geweest en ik kan het iedereen aanraden. Toen ik terugreed dacht ik nog “mwa… Was het 500 euro waard?”… Maar Gert had al gezegd dat het even ging duren voor de regeling zich had aangepast.

Toen ik hem vanmiddag in de garage startte, zat er plots een beer achter me! Een luide diepe grol die direct een smile op mijn gezicht zette 🙂 . Wat ook heel leuk is, is dat hij bij het terugschakelen nu vaak lekker reutelt, heb heel lang geleden ook even een Alfa Spider gehad, en die had dat ook,zalig….

Gezien het mooie weer, heb ik open gereden en echt kunnen genieten van het motorgeluid. Het is niet overdreven ‘Johnny’, het is gewoon aanvullend bij het mooie geluid dat hij standaard al maakte als je in de toeren klom.

Service en vriendelijkheid bij Carnewal is state of the art! Je zit daar lekker voor de Tv, verse koffie en allerlei lekkere koekjes en chocola op de salontafel, gratis wifi en een fenomenaal zicht op de vlaamse ardennen. De twee uur wachten waren zo voorbij. Gewoon uniek dat je je klanten zo wil en kan ontvangen!

Heb mn GT uitlaat nu ongeveer 2 maand en ie is helemaal top…
        De ontvangst en de service bij Gert en zn vrouwke is hemels!
        Awesome!

Carnewal :applaus: :up:

+1

Ik heb ook sinds kort een uitlaat bij Gert gekocht. Ben zeer tevreden over de service en aangeboden product. Kunnen sommige bedrijven in Nederland een voorbeeld aan nemen.

ben van Gert ook super tevreden ,echt superman :applaus: 😉 :coolness:

Juist terug van bij Carnewal service van Gert is top.
                  Het resultaat is suuuuper echt top. :happydance: :happydance: :lekker:

[quote=”RODONDO” post=148586]En na een week ben je de sound alweer gewoon en denk je eraan de Kat-inserts te laten wijzigen naar 200 / 100 cell…… :coolness:[/quote]
                    blij dat ik niet de enigste ben die zo dacht[url=http://www.forumsmilies.nl]

En na een week ben je de sound alweer gewoon en denk je eraan de Kat-inserts te laten wijzigen naar 200 / 100 cell…… :coolness:

voor de moment nog een 52800 seconden, maar ik denk dat carnewal niet open is om 00:00:01 op zaterdag 🙂

dus je zal wat langer moeten wachten 🙂

je kan altijd kijken naar een opgenomen 24u wedstrijd om het leed te verzachten 🙂
                        de DVDs van Live Aid 1 & 2… enfin… mogelijkheiden genoeg 🙂

:think: wachten kan lang duren :think:

Is da nog lang tot zaterdag ? Mijn vrouw zegt dat ik juist een klein kind ben …

[quote=”porsche4ever” post=148521][quote=”Funny” post=148509]@Bccars met welke wagen was jij aanwezig ? Porsche of Italiaanse exoot ?[/quote]
                            Tof om te lezen dat onze mod, weigert het forum te besmeuren met de naam van die exoot. :up: :mrgreen:[/quote]

Pfffffffff, als onze mod met een Jag mag rijden, dan mag ik hier stoute woorden gebruiken ook …
                            Ferrari
                            Maserati
                            Lamborghini
                            Pagani

i

i

i

The knights who say NI

[quote=”Funny” post=148509]@Bccars met welke wagen was jij aanwezig ? Porsche of Italiaanse exoot ?[/quote]
                              Tof om te lezen dat onze mod, weigert het forum te besmeuren met de naam van die exoot. :up: :mrgreen:

[quote=”Funny” post=148509]@Bccars met welke wagen was jij aanwezig ? Porsche of Italiaanse exoot ?[/quote]

Ik was enkel toeschouwer, geen participant on track. Maar was wel daar met de P. boven aan camping Les Combes.

@Bccars met welke wagen was jij aanwezig ? Porsche of Italiaanse exoot ?

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 113)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.