Carnewal

• Maker
    Discussie
  • Hoi,

Ik ben nieuw hier en eveneens m’n eerste Porsche gekocht voor weekend auto 🙂 🙂
    Het is een zwarte (2,5 lit) van 1999 met 36.000 km en volledige Porsche Historiek voor zover de auto naar de garage moest…

De auto staat volledig standaard, met flink wat opties maar zou overwegen om de standaard uitlaat te laten ombouwen naar de GT versie bij Carnewal.

Iemand ervaring hiermee? Loont het de 390 €? Blijft de auto aangenaam op langere ritten, het is geenzins de bedoeling een Johnny auto te rijden…..de discrete klasse moet behouden blijven, wat niet wil zeggen dat het karakter mag benadrukt worden 🙂

Dank voor jullie advies.

Grtn

Jochen

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 113)
    • [quote=”KROKODILE” post=148422]Mag nu zaterdag 16/11 al gaan bij Carnewal. :happydance: :happydance:
      Er rijden daar inderdaad meerdere cups en turbo’s rond maar we zitten steeds in de zelfde f1 box nr 33 van harte welkom al zal het nu wel tot volgend jaar zijn. :salut:[/quote]

Ah, ok, dan kom ik volgende keer eens goedendag zeggen 😉

Mag nu zaterdag 16/11 al gaan bij Carnewal. :happydance: :happydance:
        Er rijden daar inderdaad meerdere cups en turbo’s rond maar we zitten steeds in de zelfde f1 box nr 33 van harte welkom al zal het nu wel tot volgend jaar zijn. :salut:

dan heb ik deze 2 ook maandag zien rijden op francorchamps 😆

en carnewal is echt een aanrader, nog steeds tevreden van

[quote=”KROKODILE” post=148382]We waren daar met een GT3 Cup en 996 turbo. :salut:[/quote]

Dan heb ik jullie waarschijnlijk zien rijden, hoewel er waren wel meerdere Cups en Turbos. Stom, had ik beter eerst gevraagd VOOR ik vertrok ipv de dag nadien 😳

We waren daar met een GT3 Cup en 996 turbo. :salut:

Een geweldig resultaat mijn uitlaat van bij Carnewal ! :up:

Hei Krokodile, met welke wagen was je aanwezig op de curbstone trackday in Francorchamps gisteren ? Kwestie dat ik weet of ik iemand van het forum zien rijden heb of niet 😉

Bedankt Jochen afspraak is gemaakt bij Carnewal ik laat iets weten over het resultaat.

Wel dan moet je nu een afspraak maken. Ge krijgt een totaal andere auto terug 😀

Ik zou ook bij Carewal eens willen langsgaan met de Cayman R loont het echt de moeite.
                        Ik zou graag een diepere grom hebben. :happydance:

[quote=”de zwarte pijl” post=137778]prachtig geluid Jochen ,zo voel je de motor,auto ook beter aan ,en natuurlijk Gert
                          is daar de geknipte man voor :up:[/quote]

Sammy inderdaad is correct en betekent een enorme meerwaarde naar mijn gevoel voor de auto. Zo onderscheidt de auto zich echt wel v d massa en behoudt toch nog z n klasse. Voor mij een goed compromis!

prachtig geluid Jochen ,zo voel je de motor,auto ook beter aan ,en natuurlijk Gert
                            is daar de geknipte man voor :up:

Ik ken ook het verschil tussen voor en na ! Hemels :lekker:

:first: :first: :first:

[quote=”993″ post=136851]En…bij Carnewall laten doen[/quote]

Ja :music:

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 113)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.