Carnewal

• Maker
    Discussie
  • Hoi,

Ik ben nieuw hier en eveneens m’n eerste Porsche gekocht voor weekend auto 🙂 🙂
    Het is een zwarte (2,5 lit) van 1999 met 36.000 km en volledige Porsche Historiek voor zover de auto naar de garage moest…

De auto staat volledig standaard, met flink wat opties maar zou overwegen om de standaard uitlaat te laten ombouwen naar de GT versie bij Carnewal.

Iemand ervaring hiermee? Loont het de 390 €? Blijft de auto aangenaam op langere ritten, het is geenzins de bedoeling een Johnny auto te rijden…..de discrete klasse moet behouden blijven, wat niet wil zeggen dat het karakter mag benadrukt worden 🙂

Dank voor jullie advies.

Grtn

Jochen

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 113)
    • En…bij Carnewall laten doen

[quote=”Mushroom” post=136847]:up:
        Serieus verschil zeker? ;)[/quote]

Ja inderdaad een wereld van verschil. De auto wordt er zoveel leuker door ………en op lage toeren geniet je veel meer v d auto.
        Persoonlijk een aanrader !

:up:
          Serieus verschil zeker? 😉

En sinds vandag rijden we ook met “GT” demper rond :music:

Hoi collega P rijders,

Onderstaand wat foto’s van m’n 986 2,5

Gekocht in D met 35.500 km
              Zwart zowel binnen als buiten
              S velgen
              Sportstoelen
              Parkeersensoren
              CDR 22 radio
              P alarm
              Digitale airco

en foute nr-plaat 🙂

Ondertussen heeft deze lieveling volledig groot onderhoud gehad

De opties die ik belangrijk vind zijn aanwezig en de auto is 200% P origineel wat voor mij heel belangrijk is

In begin speelde ik met het idee de uitlaat onder handen te laten nemen, maar bij nader inzien zal ik hem ook origineel laten. Draait onder de 4000 rpm op de achtergrond (Wat goed is voor lange trajecten) en boven de 4000 rpm is het geluid goed aanwezig (zeker met dak dicht).

Attachments:
              • IMG00060-20120128-1622.jpg
              • IMG00061-20120128-1622.jpg
              • IMG00058-20120128-1621.jpg
              • IMG00062-20120128-1622.jpg

@ rjf
                42000 km bwj 2000 :first:

Anoniem

Ik denk dat ik binnenkort ook eens binnenspring bij Carnewal ,ik vind mijn auto onder de 3000 toeren te stil . 😉

Dag Jochen
                    Al vorderingen met de uitlaat?
                    graag zien we een paar fotos van jouw prachtige boxster!

PT

Van harte welkom !!

Welkom Jochen en proficiat met de aankoop 😉
                        Is idd een heel mooie koop met die km’s, ben benieuwd naar de foto’s 💡

rjf

Slechte woordkeuze (al is 8500 km op 2 jaar best wel zuinig haha), maar bedoelde idd laagste km stand voor een niet-nieuwe wagen. (50.000ste km gedaan in Oostende dit weekend btw, en dat voor een auto van 2001) :mrgreen:

Wat is zuinig ?

Ik rij 10.8 lit/100 km…….netjes warmrijden tot 85°C en dan gaan met de banaan 🙂

Grtn,

Jochen

Anoniem

Zuinigste rijder ?of minste aantal kilometers 😉 😉

Op mijn wagen staan er ook nog niet zoveel kilometers maar of ik zuinig rij 🙄 🙄 😳 ??????

rjf

Welkom !

Verdorie nu ben ik met 50.000km op de kilomter teller mijn reputatie als zuinigste rijder kwijt hahaha 😈

Anoniem

Welkom Jochen, zo’n aankoop is niet op één twee drie te vinden. Er zal er hier alvast eentje ferm jaloers op zijn.
                                  Deepee, prima geluid!

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 113)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.