- Dit onderwerp bevat 10 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren, 4 maanden geleden door .
-
Discussie
-
26 juni 2007 om 18:27
Als nieuwkomer op deze site graag een vraagje :
Ik bezit sinds 5 jaar een Carrera 3,2 van 1988, de wagen heeft 131.000 Km, de eerste eigenaar is een goede vriend van me en ik ken de wagen sinds de eerste Km. Daarenboven draait hij zoals een nieuwe (geen olieverbruik en prima optrekken).Ik wil dus liefst niets aan de motor wijzigen, behoudens een inox-uitlaat en inox-by-pass, die ik verleden jaar heb laten plaatsen.
In vele forums spreekt men van het opdrijven van de motor, maar ik ga ervan uit dat een vermageringscuur van de wagen meer voordelen heeft (qua prijs en minder slijt door de gewichtsbesparing) en dit komt eveneens de remmen ten goede. De voorste en achterste bumper die wegen reeds een paar kilo’s,, net als de elektriche zetels, de deuren en het kofferpaneel.
Heeft iemand reeds zijn auto “verlicht” door carbon-elementen te plaatsen en onder welke voorwaarden (prijs, gewichtsbesparing en waar?)
Ik dank U allen voor uw interesse en gefeliciteerd voor deze site van porschefanaten.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.