Carrera 3.2 ’87-88-89 gezocht

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Carrera 3.2 ’87-88-89 gezocht

• Maker
    Discussie
  • Hallo Iedereen,

ik zou graag een Europese Carrera 3.2 met G50 versnellingsbak aan mijn collectie toevoegen.

Kleur en opties zijn van geen belang (met uitzondering van schuifdak op coupé) mag een Coupe, Targa of Cabrio zijn.

Een loep zuiver en gedocumenteerde historiek is een must net als originaliteit. Optisch en technisch in zeer goede staat, maximaal 150.000km en tot €70.000.

Mocht je een dergelijk wagen ter beschikking hebben of er één weten staan hoor ik dat graag.

0499.71.48.96

Alvast bedankt
    MVG
    Philippe

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • proficiat met je aankoop :up: :up: :up:

knappe wagen :applaus:

Mooi. Maar de prijs zal wel navenant zijn.

Hallo Iedereen,

Kleine follow up, na 8 weken zoeken en in totaal 27 auto’s te hebben gezien heb ik deze ochtend eindelijk gevonden wat ik zocht

Een zilveren 3.2 Carrera coupé eerste inschrijving Dec 88 maar modeljaar 89.

http://www.august-classics.be/en/carrera-coupe-1988-xml-279-2889.html

Origineel en volledig gedocumenteerd, alle vorige eigenaars zijn gekend en van iedereen is geweten waar en wanneer, bij 2 zelf voor hoeveel, ze de wagen kochten, hoeveel ze er mee hebben gereden en wanneer en aan wie ze hem hebben verkocht. Enkel de 2 voorste sportzetels zijn niet origineel maar ook hun vervanging in 1996 is gedocumenteerd. Wagen komt met alle onderhoudsfacturen vanaf 1989 en een up to date Porsche onderhoudsboekje.80% originele lak.

Het was geen makkelijk zoektocht maar ze zijn nog te vinden.

MVG
            Philippe

Attachments:
            • 3_2g50.jpg
            J

@ de_koen
                Lol .. dat denk ik ook altijd maar :up:

grappig max 150.000km… ik heb hier een deel porsche boekjes van eind jaren 90 begin 2000 en toen hadden ze al 150.000km toen ze 10-15jaar oud waren… 20jaar later nog steeds dezelfde km stand :driver:

Beste Porschist,
                      Alle info over mijn PORSCHE 911 CARRERA 3.2 1987 G50 coupé zwart kan je terugvinden hier:
                      http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/309460816?asrc=st|as
                      Groeten,
                      Bart

911g50.jpg

Attachments:
                      • foto1.jpg
                      • foto8.jpg
                      • foto6.jpg
                      • foto11.jpg
                      • foto12.jpg
                      • foto9.jpg
                      • foto7.jpg

Phillip,

… aan een Carrera 3.2 met zo’n lage km-stand kan ik je niet helpen.

Ik heb nog wel een 87’er coupe – mét schuifdak – in de kleur donkerblauw én 200.000 eerlijke kilometers op de teller.

ScreenShot2017-04-17at19.15.31.png

Tweede eigenaar in NL.

En inmiddels zitten er FUCHS onder i.p.v replica CUP I.

Mocht je interesse hebben, de wagen staat in Noord Nederland :coolness:

bedankt, lukt nu plots wel.

je moet daar gewoon op klikken, dan gaat het bericht open 💡

Kan er mij iemand zeggen wat ik verkeerd doe?

Ik krijg een berichtje maar als ik naar mijn inbox ga zie ik enkel de verzender van het bericht maar geen inhoud. Die kan ik bljikbaar wel lezen in de bevestigingsmail die ik m.b.t. deze mail ontving.

Alvast bedankt.

MVG
                              Philippe

Attachments:
                              • Knipsel.JPG

Bruno, ‘t zal toch niet waar zijn zeker. :wtf: Ge vind nooit meer zo ene terug. 😥

@Butzi: check mail

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.