Carrera 3.2 met Dansk uitlaat (filmpje)

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Carrera 3.2 met Dansk uitlaat (filmpje)

• Maker
    Discussie
  • Speciaal voor “van loock philip”, zodat hij wat kan besparen op zijn “pillekes” 😆 😈 😆

Nee, serieus nu, ik heb eindelijk eens wat tijd gevonden om het filmpje dat Setakira vorige zomer gemaakt heeft om te zetten en online te zwieren. Sommigen zullen de plaats misschien wel herkennen 😉
    Hier kan je dus het geluid horen van mijn 3.2 mét Dansk uitlaat. Ook de “vlammendemper” (of beter ex-vlammendemper) is van Dansk.
    Wat vinden jullie ervan? 🙂

FILMPJE<-- PS: Seta, ng eens bedankt om toen te filmen hè :wink: PPS: Ook ng eens bedankt Luc voor de bikini-carwash toen :D

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Ja ze, verkoop de volgende keer een hooraparaat er bij 😆 Ik heb daar een heel goed adres voor in Aalst.

kweetet, k vond die man zijn uitspraak ook redelijk raar…

lol als daar geen verschil op zit Dave dan word ik pater of zo 😆

OP een 2.7 klinkt de Dansk nog rauwer 8)

Vandaar ook dat SidewindR een decibel opmerking kreeg op de vroemdag te Zolder 8)

ik vind het ook één van de mooiste sounds die er zijn… maar ja…

Inderdad een knappe sound, ook stationair brabbelt die lekker door 8)

Hallooo? 😀
                    Ik vrees dat er iets aan zijn oren scheelde dan 😉

Het verschil is toch wel redelijk groot hoor!

Met de ramen gesloten valt het binnen wel nog altijd goed mee, het is maar een beetje luider, zeker niet té luid. Maar het geluid “van buiten” is zoals je kan horen idd fameus anders!
                    I like it 😉

Ik heb hier een klant gehad die me ook vroeg om hem een sportuitlaat met donkere grom te verkopen, ik verkocht hem dezelfde combinatie als de jouwe sidewinder, ik vind het verschil erg groot zonder overdreven te zijn.
                      Reactie van mijn klant… ik hoor eigenlijk geen verschil…

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.