- Dit onderwerp bevat 6 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 1 maand geleden door .
-
Discussie
-
11 oktober 2012 om 21:18
Good evening Folks,
Heb een tijdje niets van mij laten horen. Sorry, ik had het te druk…. met…. rijden met de Porsche.
Elke gelegenheid en elke vrije minuut heb ik het beest los gelaten maar ook gekoesterd.Nu de eerste euforie aan ’t wegebben is en de mankementen en onvolmaaktheden (jaja…) aan de oppervlakte komen heb ik overwogen om de 35-jarige de nodige zorgen te geven die hij verdient.
Allereerst terug origineel zetten. De auto was origineel geleverd met de “Whale tail” achterspoiler. Niet deze van de turbo. Wel die van de foto.Indien moeilijker te vinden zou ik overwegen om met de “Duck Tail” genoegen te nemen.
Als iemand deze zou liggen hebben of zou weten liggen, dan graag een berichtjeDaarnaast wil ik de originele “5-blade cooling fan” terug te plaatsen. Zie foto.
Kan mij iemand aan deze helpen?Ook had ik graag een Porsche sportstuur willen hebben om het originele lederen stuur wat te sparen (en te herstellen).
Wie kan mij helpen?
Dank vooraf.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.