Carrera 3,2 G50

Home Forum Stel jezelf even voor ! Carrera 3,2 G50

• Maker
    Discussie

• Maerschalck
    Deelnemer

Hallo beste Porschisten,Mij naam is Stef en na een aantal jaren Porscheloos te zijn geweest heb ik er terug eentje in mijn garage staan.  Ik had mij eerst georiënteerd naar een 964 C2 maar een Carrera 3,2  G50 in uitmuntende staat is op mijn pad gekomen.Mijn allereerste Porsche was een 930 turbo, de volgende was een targa F model 2,2E. Beide wagens van de hand gedaan omdat eens iets anders wou, je kent dat wel orsche enthusiastStef   

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
      • Frank, wat betreft jouw laatste post heb ik je een bericht gestuurd, trouwens…

Zeer mooi machien, ook mooie ducktail !
          Laat maar weten als we met iets kunnen helpen (mijn speciality is de 3.2 elektriciteit en electronica).

Welkom hier met je mooie P , hopelijk zien we jullie eens op een meeting of rit in real life ? 

Welkom, perfecte Porsche 

Meetjesland…het krekengebied…mooie streek…maar da’s elke streek als je er graag woont, natuurlijk…
                qua ‘modder op de weg’ valt dat dus tegen, deze regio…

qua ‘zout op de weg’ valt het dan wel weer mee, want er wordt pas gestrooid een paar dagen na de dooi, als alle grote wegen aan beurt zijn geweest 

Merçi voor het aanbod, ik neem het graag aan.

@gdpsuz
                  Uit welke regio ben jij? Ik uit het Aalsterse 😉

Mooie wagen en bedankt voor de foto’s…heb er zelf ook al eentje een paar jaren en probeer zoveel mogelijk zelf te leren/doen, dus als je met wat vragen zit, helpen we graag !

De Porsche 3.2 met G-bak is het hebbeding onder de klassiekers. De motor is onwaarschijnlijk betrouwbaar en tot in het oneindige reviseerbaar. De distributieketting is onverwoestbaar, de G-bak uiterst precies. Veel geluk ermee, voorzichtig met het 231 pk vermogen. BULLETPROOF.

Welkom, eindelijk nog eens nen echte Porsche.

Das een ferm machine

Mooi !!!! Vele leuke km gewenst 

Welkom, mooie wagen 

Mooie wagen, en welkom hier … 

Welkom Stef !!

XXX

Zeker geen slechte keuze.
                                    Proficiat en ik zou u het beste willen wensen voor 2023 maar zonder foto’s… 

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.