Carrera 3,2 G50

Home Forum Stel jezelf even voor ! Carrera 3,2 G50

• Maker
    Discussie

• Maerschalck
    Deelnemer

Hallo beste Porschisten,Mij naam is Stef en na een aantal jaren Porscheloos te zijn geweest heb ik er terug eentje in mijn garage staan.  Ik had mij eerst georiënteerd naar een 964 C2 maar een Carrera 3,2  G50 in uitmuntende staat is op mijn pad gekomen.Mijn allereerste Porsche was een 930 turbo, de volgende was een targa F model 2,2E. Beide wagens van de hand gedaan omdat eens iets anders wou, je kent dat wel orsche enthusiastStef   

3 reacties aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
      • waar zijn die foto’s  ?

Welkom hier !

Hallo,Ben Stef en na jarenlang ‘Porscheloos’ te zijn geweest is de microbe terug beginnen te bijten. Ben reeds de trotse eigenaar geweest van een 930 turbo en een 911 targa 2.2E.Heb deze van de hand gedaan omdat ik graag eens verander van wagen. Nu ben ik terug in business met een zeer mooie Carrera 3.2 bj 1988.Was initieel terug op zoek naar 964 carrera 2 maar deze 3.2 kwam op mijn pad .Ik snuister al geruime tijd mee op het forum, vind het fijn ervaringen van andere leden te lezen.Een fijn eindejaar voor alle Porschisten.Grtz  

3 reacties aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.