Carrera 996 1998 125.000 km full option

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Carrera 996 1998 125.000 km full option

• Maker
    Discussie
  • Porsche te koop Carrera 996 1998 125000 km full option handgeschakeld
    prijs : 17.000 Euro

voor meer info gsm 0497/550.139

Foto’s volgen nog waarschijnlijk :happydance:

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Wim

Heb ik gedaan om de rust weer wat te laten terug keren. 😉

Ik kan mij voorstellen dat iemand die veel op de baan zit meer ziet dan iemand die dat niet is.
      Dus begrijp de reactie van onze chinees 😉 maar ook van jullie ruzie

Daarom tekst wat aangepast, en enkel nummer laten staan voor iemand die geïnteresseerd is/kan zijn.

Verder hoort zoiets inderdaad bij koopjes te staan, maar omdat het advertentie aangeboden werd maar laten staan.

Dus bij deze gooi ik er ook nu een *slotje op.

0

Er is wel wat geknipt in deze draad.

Toen Chineeske het eerste bericht postte, stond de (zeer bondig) beschreven *porsche NIET te koop op de webstek van de desbetreffende handelaar. Terwijl ik dat hier schrijf ook niet, tussenin heb ik niet gekeken.

@moderator
        Weet niet wat er aan de hand is en hoef het ook niet per se te weten. Maar je maakt me wel nieuwsgierig :mrgreen:

@Chineeske

Lijkt me idd best de draad “koopjes” te gebruiken voor wagens waarvan je denkt dat ze de moeite zijn.

@S2

Iemand moet me ook eens uitleggen vanaf wanneer het wel een koopje is? Ik vind zowat alle 996 een koopje op dit ogenblik.

0

Als U er zo over denkt dan laat ik in de toekomst niks meer weten, dan wil ne mens eens een bijdrage leveren….ik ben vertegenwoordiger , ben dagelijks op de baan, ik zie veel “P” s te koop staan, als ik dat meld op jullie forum hebben je misschien het voordeel er vlug bij te kunnen zijn, maar blijkbaar wordt dat niet in dank afgenomen….

0
          PB

En toch kan ik me als Forum Police

niet anders zeggen dan dat er een geurke aan deze topic zit.

0

Neen, dit is niet mijn wagen , ik heb deze zien staan, en daarmee wilde ik jullie maar even op de hoogte brengen dat daar die “P” daar te koop staat, meer niet hoor !

0
              S2

Is dit jouw wagen Chineeske? Wist niet dat je een 996 had.

Mocht het een koopje zijn, dan bestaat daar ook een topic voor 😉

Misschien best in “Koopjes van het ogenblik, deel xx” plaatsen, al is het niet zo’n koopje 🙂

0

Staat nog niet op zijn webstek.

0
                7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.