carrera 997 4s

Home Forum Stel jezelf even voor ! carrera 997 4s

• Maker
    Discussie

• joris willems
    Deelnemer

Hey Folks,
      Bij deze net ingelogd op het forum nu ik trotse eigenaar ben van een 997 4s mk2.
      Ik ben reeds een lange tijd porsche liefhebber maar het bleef bij een droom tot ik vorige maand mijn eerste C4s kocht!
      Door in te loggen op dit forum hoop ik mijn passie nog wat op te drijven *porsche 😉 .
      see u later guy’s

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
      • Mooie *porsche Jor, en nu maar genieten van het :music: van de motor!! Enjoy lots of save driving km’s :driver: !!

Ferme bak! Veel succes ermee!

yes die moest ik hebben, eigenlijk is diene radio overbodig met dat geluid!!! :engeltje:

Welkom op het forum :drink: veel veilige km gewenst heel mooie *porsche
              Zeker met die led lichten :up:

Welkom op het forum beste type genoot.
                Heb net zoveel plezier van je 9974S als ik dan komt het goed.
                Heel veel veilige km’s

welkom!!!!ferme bak!!veel plezier ermee!

Sjiek machine :applaus: :applaus: :applaus: , bij mij ook 7mm spacers achteraan en das net genoeg :salut: :salut: :salut:

… een hele knappe *porsche … die mag hier direct in m’n garage achtergelaten worden !

sjiek vwatuurke ! als ik mocht kiezen..it is perfect like it is !
                        Lots of luck ermee
                        Den James

Welkom en proficiat 😉

Originele sportuitlaat zie ik..? :music: :up:

Welkom hier
                            en knap machien zenne.
                            :first:
                            Costa

Thx natuurlijk!!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Bij mij staan er 5mm op alle 4 en achteraan blijven ze redelijk diep zitten.
                                Mss is 17 wat veel .
                                Maar als hij mooi gelijk komt en hij rijd zoals ervoor dan zou het wel chic zijn.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

PT

Thx Deepee !!

[quote=”PT” post=161003]Mooi exemplaar, proficiat ! :up:

Maar 17mm spacers achteraan met deze velgen 😯 ?
                                    Ik heb achteraan 7mm zitten en de band staat nu zo goed als gelijk met het spatbord.
                                    Heb poging gedaan om er een foto van te nemen :

Wielporsche.jpg[/quote]

toch maar gewoon ondersteboven zetten in een tekenprogrammeke.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.