Carrera GT

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • [quote=”911-lover”:f21e1ndl]HAHAHAHAHAHA een stukje lak waar een idioot al 122€ voor heeft geboden 😆 😆 😆 [/quote]

Wat zou je dan kunnen vragen voor de kapotte bumper endergelijke??

ken

pijnlijk van die GT 🙁 (

tja is wel echt zot, om zoveel geld aan een stukje carrosserie te geven…
        maar ja ieder zijn ding natuurlijk 😛

[quote=”Setakira”:1ranmml1]Tsss, wie geeft daar nu zoveel geld aan (alhoewel moest het van een stukje van een Porsche zijn, wat zou Rufie dan bieden 😛 )[/quote]

Rufie is wel gek, maar niet zot hé 😀

HAHAHAHAHAHA een stukje lak waar een idioot al 122€ voor heeft geboden 😆 😆 😆

Tsss, wie geeft daar nu zoveel geld aan (alhoewel moest het van een stukje van een Porsche zijn, wat zou Rufie dan bieden 😛 )

[quote=”911-lover”:3rsrtg7g]Graag het linkje , want ik vind het niet op eBay ❓ [/quote]

HERE YA GO

Ik heb het niet gezocht op ebay, enkel in de krant gelezen dat er al delen van de Lamborgini te koop stonden op Ebay

Graag het linkje , want ik vind het niet op eBay ❓

Van den ‘Tom’ was gene Porsche he. Van die lamborgini staan trouwens al delen te koop op Ebay…

Zou die van Boonen er ook op staan? 🙄 😀

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.