Carrera GT on Suzuka Circuit

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Carrera GT on Suzuka Circuit

• Maker
    Discussie

• rjf
    Deelnemer

Dat voetenwerk is wel indrukwekkend (voor een leek zoals ik) 😯

Link

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
      • Klopt, doe ik altijd 😉 )
        Nee serieus, bedankt voor de uitleg!

wel heel simpele uitleg:
          bij terugschakelen draaien je wielen nog steeds even snel maar moetje motor meer toeren maken om die draaisnelheid aan te houden… (zelfs bij afremmen ga je in lagere versnelling hoger toerental hebben) als je dan even tussengas geeft breng je de toeren van de motor omhoog. waardoor je sneller en met minder slijtage je koppeling kan lossen, en waardoor de stabiliteit bij afremmen ook verhoogd wordt!

Dus vermoedelijk om de motor tijdens het remmen of koppelen op hogere toeren te houden, voor een snellere doorstart, juist???

wel ik denk dat als je ontkoppeld of als je niet in versnelling staat dat je zoveel gas mag geven als je wil dat er niet teveel voor- of achteruit zal worden gegaan 🙂 )

wasda tussengas
                gas is gas he
                tis ofwel gas ofwel geen gas.
                bij gas gaadde vooruit ,bij geen gas blijfde staan 😀

Hij geeft geen gas , maar tussengas 😉

Wil geen domme vragen stellen he, maar waarom geeft die gas terwijl hij remt?

Kan precies toch ietske beter rijden of ik denk ik! 8) 8) 8)

Heb al eens een filmpje gezien van dezelfde persoon met een Impreza STI op de Nordschleife

Dan gaan ze toch mijn pedalen anders moeten zetten als we geen wreed accident willen :mrgreen:

Binnenkort kunnen we dat allemaal hier, na zo’n dagje training op Zolder 😆 .

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.