Carrera GTS

• Maker
    Discussie

• Eric Gheuens
    Deelnemer

Ik was vandaag wat aan het surfen op autoscout en er staan nogal wat GTS’n te koop. O.a. drie bij Powercars in Loppem en bv deze klik *luv

Ik vind ze absoluut wel wat hebben (en dat is een eufemisme) zo met die brede kont, velgen met centrallock, straffere motor, achterwielaandrijving, … :coolness:

Hoe komt het dan dat er zoveel te koop staan? Is er een probleem mee? Is het omdat het geen 4S’n zijn?

Over Powercars lees ik hier wel wat positieve dingen, dus daar wil ik wel eens gaan kijken. Enig advies?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 77)
      • proficiat, vond da groen wel de max!!!

@Harley: al het groen is gewrapt, de wagen is basaltzwart

@Larsy
          : ik loop gelukkig al een tijdje rond op deze wereldbol, dus uiteraard is dat overeengekomen met de eigenaar. Hij had zelf destijds overigens een verzekering afgesloten om eventuele schade na het “ontwrappen” te herstellen. Komt dus wel goed, indien niet dan koop ik de wagen uiteindelijk niet

Hey
            Mooie p
            Ik hoop enkel voor u
            dat als de wrap er helemaal van is je geen krasse hebt (Met een mesje diep in de lak door het afsnijden van de folie) meestal op verschillende plaatsen over de hele auto.

Komt vaak voor bij gewrapte auto’s

Voor je de overeenkomst had
            had je dit moete regelen.
            “Dat de wage krasvrij is “. zo niet …….

Proficiat met uwe Johnybak….alhoewel ik hem niet echt Johny vind!
              Is dat groen ook wrap? Heeft wel iets!
              Succes ermee!

Proficiat met de ver en aankoop 🙂

Het gaat allemaal om keuzes maken.
                  @ deepee: natuurlijk pikt het wat dat de 3.2 verkocht wordt, maar ik kan ze niet alletwee houden

@Stijn
                  en PDS: ik vind de 997 in het groen best wel geslaagd, maar als hij terug origineel staat dan is dat rap vergeten. Het zijn inderdaad de zijstijlen, die ik echt niet mooi vind, maar om nu alleen het front erop te laten zitten? Het is ook niet echt mooi gemonteerd IRL

PDS

Proficiat !!!!

Op de foto is het naar mijn mening niet verkeerd, misschien enkel die zijlijsten ?!?

wow…..mooie wagen!!

Dit bodykit en wrapping vind ik top….maar ik ben dan misschien ook een johny, who knows 🙂

Proficiat!!!!!

mooie upgrade !!! veel fijne en veilige KM’s gewenst.
                        ik hoop dat je niet al te snel spijt gaat krijgen van de verkoop van die bloedmooie chocoladebruine 3.2, geen wonder dat die zo snel weg was !!

Proficiat

Wim

Gefeliciteerd met de aan en verkoop.

Mooie kleur ook.

Congrats!

Soms kan het dus rap gaan, de zoektocht naar een 997 is voorbij! Het is dus geen GTS geworden maar wel een 997 4S cabrio. Woensdag ben ik er mee naar Porsche Centre Mechelen gereden voor een AKK. Zoals verwacht groen licht over de gehele lijn! Nog even wat onderhandeld en het akkoord gesloten. Zo ziet hij er nu dus uit:

IMG_09801.jpg

De wrapping en de techart-bodykit gaan er af, alhoewel ik het zelf niet mis vond. Vrouw en kinderen vonden de “Johnny-factor” redelijk hoog, vandaar. In het leven moet je compromissen sluiten, nietwaar? Normaal zal het een week, misschien twee duren en dan staat hij terug origineel. In ieder geval klaar voor de Targa Passsagio op 3 mei!
                                Ondertussen had Johan (Dekens) de 3.2 op zijn website gezet en toen ik gisteren eens belde om te weten of er al wat belangstelling voor was, bleek hij al verkocht! Iedereen content dus.

Wat mij betreft mag de wrapping er af 🙂

Bedankt Didier,

Ik had bij mijn bezoek al om een compressietest gevraagd, maar dat werd me botweg geweigerd, net als een proefrit overigens. Dat kon pas als ik al beslist had om de wagen te kopen. Eigenlijk had ik toen al moeten weglopen.

Wat een verschil met deze . Volledig ingevuld onderhoudsboekje, alle facturen aanwezig en onmiddellijk een AKK afgesproken in Porsche Centre Mechelen in combinatie met een proefrit volgende week. Wordt vervolgd…

Als ik zou beslissen om hem te kopen kunnen we hier een poll houden over de wrapping: houden zo of eraf halen? Het 911S-embleempje is in real life veel mooier dan op de foto, dus eigenlijk weet ik het al wel :-))

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 77)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.