- Dit onderwerp bevat 36 reacties, 23 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 9 maanden geleden door .
-
Discussie
-
19 november 2014 om 15:59
Dit verhaal wou ik toch even met jullie delen, zeker omdat ik er zelf van versteld sta.
Zoals jullie weten ben ik sinds kort de eigenaar van een fantastische Cayman die ik particulier kocht. Ongeveer een jaar geleden werd er door de vorige eigenaar in de wagen een Porsche Music Interface ingebouwd (of beter, hij liet dit inbouwen door een Porsche Centre bij hem in de buurt.)
Vanaf dag 1 was ik eigenlijk niet tevreden met het audio gedeelte, zeker niet als je weet dat de Cayman het Sound Package Plus heeft en dus eigenlijk best wel ok zou moeten zijn wat betreft audio.Maar niet getreurd, op een druilerige zondagmiddag zelf maar even aan de slag gegaan en de radio gedemonteerd en de ontvangst gechecked. Heel snel vond ik de oorzaak: de Music interface module gaf het ingangssignaal (afkomstig van de antenne) niet door aan de ingang van de radio (althans niet altijd).
Gelukkig had ik bij aankoop ook een factuur gekregen van de installatie van de Ipod interface.Het Porsche Centre dat de installatie had gedaan, bevestigde me dat er op de interface 2 jaar garantie zat en dat ze dit best wel eens wouden bekijken voor mij, maar dan moest ik de wagen wel even tot daar brengen. Heel vriendelijk, maar helaas wel erg ver weg voor mij.
Op goed geluk heb ik dan contact genomen met Carrera Motors of zij de herstelling konden uitvoeren. En tot mijn grote verbazing, geen enkel probleem. Ik ben fantastisch verder geholpen, de interface is vervangen door een nieuwe, en dat allemaal onder garantie!
Als je dan weet dat ik de wagen particulier gekocht heb en de interface door een andere Porsche Centrum is ingebouwd, dan vind ik dit een super service. Uiteindelijk hebben ze aan mij niets verdiend en toch geven ze me een service alsof ik er een nieuwe wagen gekocht heb.
Ik moet jullie niet vertellen dat ik heel tevreden ben.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.