Carrera Motors: topservice

Home Forum Porsche Talk Carrera Motors: topservice

• Maker
    Discussie

• S2

Dit verhaal wou ik toch even met jullie delen, zeker omdat ik er zelf van versteld sta.

Zoals jullie weten ben ik sinds kort de eigenaar van een fantastische Cayman die ik particulier kocht. Ongeveer een jaar geleden werd er door de vorige eigenaar in de wagen een Porsche Music Interface ingebouwd (of beter, hij liet dit inbouwen door een Porsche Centre bij hem in de buurt.)
      Vanaf dag 1 was ik eigenlijk niet tevreden met het audio gedeelte, zeker niet als je weet dat de Cayman het Sound Package Plus heeft en dus eigenlijk best wel ok zou moeten zijn wat betreft audio.

Maar niet getreurd, op een druilerige zondagmiddag zelf maar even aan de slag gegaan en de radio gedemonteerd en de ontvangst gechecked. Heel snel vond ik de oorzaak: de Music interface module gaf het ingangssignaal (afkomstig van de antenne) niet door aan de ingang van de radio (althans niet altijd).
      Gelukkig had ik bij aankoop ook een factuur gekregen van de installatie van de Ipod interface.

Het Porsche Centre dat de installatie had gedaan, bevestigde me dat er op de interface 2 jaar garantie zat en dat ze dit best wel eens wouden bekijken voor mij, maar dan moest ik de wagen wel even tot daar brengen. Heel vriendelijk, maar helaas wel erg ver weg voor mij.

Op goed geluk heb ik dan contact genomen met Carrera Motors of zij de herstelling konden uitvoeren. En tot mijn grote verbazing, geen enkel probleem. Ik ben fantastisch verder geholpen, de interface is vervangen door een nieuwe, en dat allemaal onder garantie!

Als je dan weet dat ik de wagen particulier gekocht heb en de interface door een andere Porsche Centrum is ingebouwd, dan vind ik dit een super service. Uiteindelijk hebben ze aan mij niets verdiend en toch geven ze me een service alsof ik er een nieuwe wagen gekocht heb.

Ik moet jullie niet vertellen dat ik heel tevreden ben.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
      • [quote=”PDS” post=196202]Geloof mij, na vele aankopen blijft Eindhoven echt absolute top !!!!! 😀 :D[/quote]

Ik beaam ! :up:

PDS

Geloof mij, na vele aankopen blijft Eindhoven echt absolute top !!!!! 😀 😀

Er zal niet veel verschil zijn tussen een Porschist en een nudist, zekers! :happy:

Wat ik niet begrijp is dat zulke mensen in een commerciële functie zitten.
            Klantvriendelijkheid is een minimum. Zo’n mensen kosten hun werkgever vele duizenden euro’s op jaarbasis….
            Zou bij mij niet waar zijn!
            Hop…kom maar naar Mechelen. :driver:

Er zijn er hier die zelden nog hun broek aan hebben.

:driver: 🙄 :driver:

PDS

Inderdaad :ass: :ass: :ass: :ass: :ass: :ass:

:loser: :loser: :loser: :loser:

ik zou daar zeker niet meer achter lopen, er zijn garage’s genoeg die wel moeite willen doen, in Mechelen doen ze dat wel als ik het hier zo lees :up:

volgens mij eddegij dezelfden gehad waar ik drie keer voor teruggegaan ben naar de stand op het salon…

Tja Pds Mijnheer Filliers zal dit weekend teveel van zijn eigen brouwsel gedronken hebben zeker . 😉

Ja PDS, ne maandagochtend… :mrgreen:

PDS

😯 😯 😯

Na mijn vorige positieve ervaring kan dit wel zéér snel veranderen :think:

Net gebeld met Thomas Filliers van Carrera Motors.
                          Vroeg of ze iets van goed uitgeruste nieuwe cayenne in stock hadden.
                          Hij wist het niet en zou het wel eens nakijken …. in de loop van de week 😯 😯

Ik vroeg of ze iets konden overnemen, waarom ???? Ze verkopen zichzelf, dus waarom zouden we iets overnemen ?

Aaaahhh oke dan !

Verder nog iets ? 😯 😯

Aangename mensen op een maandagochtend :ass: :ass: :ass:

Ik ben er tijdens de kerstvakantie geweest toen het gesloten was, maar een super goede verkoper was er aan het werk en liet me spontaan binnen en kijken naar de kleur van de GTS…..en dat terwijl ik elders kocht.

Zoiets blijft hangen en apprecieer je voor de toekomst !

Toen ik een offerte ging vragen voor de aankoop van de GTS heb ik echter de foute verkoper gekregen, die jongen wist letterlijk van toeten noch blazen. Zelfs de kleuren niet. Vriendelijke jongen he, maar hij was er “pas”.

Enfin ik kon de configurator beter bedienen als hem, met een beetje Porsche passie moet je dat toch kunnen he?

Toeval wil, ik kom net van daar, gaan kijken naar een Cayman. Ondanks de afspraak die ik had was de verkoper in gesprek, een klein uur in de toonzaal rondgesnuffeld, alvorens toch tussendoor geholpen te worden.

Iedereen wel vriendelijk. Het kan al eens gebeuren dat er iemand voor zit die net meer tijd nodig heeft dan gepland.
                              Ik was wel tevreden 🙂

Eén ervaring zegt trouwens niet zo veel, maar het doet goed net dit topic te lezen over de goede kwaliteit van de garage.

Ik zeg altijd… Je weet nooit wie je voor je hebt, dus een goeiedag of ten minste een vriendelijke lach… Is op zijn plaats als je een zaak hebt of met mensen werkt…

En het is niet omdat je 28 jaar bent of met werkkledij (broek/t-shirt) een porsche center binnen komt dat je daarvoor geen porsche kan bestellen/kopen.

Maar zoals het topic gestart is, wel ZEER mooie service van Carrera motors! Mijn nonkel ging zo ooit eens binnen bij deboosere in Ingelmunster, hij had 1 band die een heel klein beetje loste, ze hebben alle 4 de banden gedemonteerd de velgen opgekuist en banden terug gemonteerd en uitgebalanceerd en hij heeft 25 € betaald! Ik zei ook tegen hem, dat is veel te weinig voor dat werk… Maar als hij nieuwe banden nodig had ging hij dan wel naar daar… En het was zeker niet de dichtste bandencentrale voor hem!

:driver: vrouw rijdt met een macan :driver: met de kids :drink:

Buiten de RS America heb je dus nog een Porsche?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.