Carrera- of ducktail spoiler op 3.2?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Carrera- of ducktail spoiler op 3.2?

• Maker
    Discussie
  • Ik heb onlangs een 3.2 model 1989 gekocht zonder spoiler. Ik denk er aan om dit te veranderen. Een zwarte 3.2 vind ik ook mooier zonder spoiler, maar in mijn kleur (slate grey) kan hij wel iets gebruiken achterop. Ik las dat een gewone carreraspoiler het meest effectief is (weliswaar enkel in combinatie met een voorspoiler-lip) maar een ducktail vind ik toch mooier. Is dat te overwegen of is zo’n ducktail ‘not done’ op een 3.2 uit ’89?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
    • Ik vind hem iets specialer met een ducktail…

Persoonlijk zou ik hem origineel houden. Slate grey met de originele lijn. Prachtig!
        Maar is wat je zelf het mooiste vindt, wat de rest ervan vindt maakt niet uit.

Jouw Porsche, jouw keuze! :up:

turbo spoiler all day long….
          Carrera spoiler nooit mooi gevonden

XXX

De mijne had een turbo spoiler toen ik ‘m kocht, werd er af gezwierd en een Carrera spoiler erop gezet (origineel zo geleverd geweest), maar op de jouwe de Ducktail please :up:

ken

zonder of een ducktail voor mij aub

de Carrera spoiler vind ik ook nog ok

een turbo spoiler hoort op een turbo

Persoonlijk vind ik met of zonder spoiler een kwestie van smaak , maar een turbo of turbo look moet de turbo spoiler hebben. Behalve de 964 , die is in turbo look mooier dan de turbo. Ik weet dat ik mezelf tegen spreek want ik heb zelf een 3.2 wtl met turbo spoiler en origineel optie M470 , maar ik zie hem liever zo. Hoewel ik ondertussen wel een motorkap zonder spoiler liggen heb, kan ik altijd wisselen.

Dan had ik het eerder op het eerste ja. Logische denkpiste lijkt mij dat de spoiler ook pas op de carrera gekomen is omwille van de toename in het vermogen. Maar ik ben persoonlijk ook meer fan van spoilerloos aangezien de lijn van de auto dan veel mooier uit komt. 😉

bedoel je nut naar baanligging of gewoon niks van nut buiten meer kuiswerk :happy:

Het nut? Hetzelfde als het nut van de turbo spoiler zeker?

Het voordeel van een carrera spoiler is dan weer wel dat het origineel is.

ikzelf zou nooit een porsche met spoiler verkiezen omdat ik “less is more” verkies maar moest ik het toch doen zou ik voor de ducktail kiezen want zo een lompe taartschep :think: vind ik maar niets, heb er nooit het nut van ingezien… is er eigenlijk wel een nut? wie weet hier iets van? want weet het eigenlijk zelf niet, ik hoor het graag :hail:

mijn mening is ducktail of niets er op :up: een Carrera spoiler (taartschep )vind ik persoonlijk niet mooi staan. Maar daar zijn de meningen over verdeeld

Een ducktail is voor velen not done op een 3.2 maar uiteindelijk, als jij je daar goed bij voelt…

Ik heb zelf een carrera spoiler op de mijne en overweeg om hem weg te doen en een vlakke klep te plaatsen.

[quote=”bully” post=192943][quote=”Birk” post=192940]of is zo’n ducktail ‘not done’ op een 3.2 uit ’89?[/quote]Wat denk je zelf? Maar als jij het mooi vindt. :sarcastisch[/quote]
                              Ik heb al 964’s en zelf een 993 met een ducktail gezien en ik vond dat niet verkeerd. ‘t Is trouwens niet onomkeerbaar.

[quote=”Birk” post=192940]of is zo’n ducktail ‘not done’ op een 3.2 uit ’89?[/quote]Wat denk je zelf? Maar als jij het mooi vindt. :sarcastisch

Als je hem origineel wil houden: de Carrera spoiler

87CarreraGray69.jpg

Al vind ik dit mooier :

duc3.2.jpg

Turbo spoiler is ook nog een mogelijkheid:

turbo3.2.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.