Cars and coffee 22/11

Home Forum Porsche Uitstappen Cars and coffee 22/11

• Maker
    Discussie

• PDS

Zijn er hier nog die nu zaterdag naar cars and coffee gaan ?

Het is bij Baanvelgen in Rotterdam.
      Vorige editie was er een Aventador en 2 Bugatti Veyron.

Wel de moeite dus !

:popcorn: :popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 48)
      • inderdaad waren daar wegenwerken op die bewuste zaterdag :think:

In Breda? Op de A16? :wtf:

PDS

Spijtig geld, maar het zal me nu niet direct tegenhouden om nog on-track te gaan :bounce:

voor dat geld van die boete’s kan je een trackday doen 😉

Ritje naar Scherpenheuvel is goedkoper :happy:

Kostelijk dagje uit 😯

PDS

Hmmm ik kreeg net van op bureau te horen dat ik ook prijs heb.
                    2x zelfs !

1x op weg naar de parking waar we afgesproken hadden en 1x in Breda :bounce:

Het ergste is dan nog dat ik maar 4km van die parking woon :wtf:

Ah ja en ik heb 135 euro voor dat in Breda, 128 en 7 administratiekosten :engeltje:

Snelheidsduivels! 😈

Leuk he, rijden in Nederland … :what:

Ik zie hier achter elke boom cq vangrail een agent staan cq liggen … :wtf:

Alhoewel, is een van de weinige landen waar ik nog niet van de weg af ben gehaald met d’n Elf! :coolness:

PDS

Haha !!

gelukkig dat ik en Vankerckhove niet op kop reden of je had allemaal een veelvoud :first:

Hier de leader heeft ook prijs, wel maar 62 euro 😉
                            Benieuwd hoeveel de laatste zal hebben :popcorn:

Hier ook prijs.
                              84 km/h gemeten waar 70 was toegestaan.
                              Naar 81 km/h gecorrigeerd.
                              Geeft het bedrag van €111. We krijgen wel 2 maanden tijd om te sparen 😀

Inderdaad wij staan weer op de film , ook van de rijkspolitie .
                                Vandaag , 19 december, boete ontvangen uit Nederland ( ons ritje naar Cars & Coffee ).
                                Bedrag : 111 €.
                                Tiens, waar heb ik dat bedrag nog gehoord ?
                                Zou Sensa er weer voor iets tussenzitten ?
                                Zodus forumers die toen met het treintje meegereden zijn, kijk maar eens in jullie brievenbus vandaag !

[quote=”JanMLB” post=185825]Helaas, ik zit zaterdag op het vliegtuig naar Chicago! 🙁 🙁 :([/quote]

En het blijkt dan ook nog over vorige zaterdag te gaan. Excuus! 😳

[quote=”Boxsterwalter” post=185740]Wij staan weer op de film :driver:

Klik[/quote]

Walter bedankt voor de link :up:
                                    Zo hoor ik mijn FFRS ook eens vroemen en knallen :music: zonder dat ik erin zit :driver: *luv

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 48)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.