Cars And Coffee Dordrecht

Home Forum Porsche Uitstappen Cars And Coffee Dordrecht

• Maker
    Discussie

• PDS
    Deelnemer

Zijn er hier nog die zaterdag naar Cars and Coffee Dordrecht gaan ?

Zal de moeite zijn, mogelijk iemand hier uit Brasschaat die gaat met zijn McLaren P1. 😯

Cars and Coffee Dordrecht

groetjes

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
      • The one and only drip slaapt in de zetel vanaf vanavond, denk ik :happy:
        en de helpende hand krijgt een andere functie toebedeeld 😉

Zie ik daar een helpende hand? :mrgreen:

XXX

LOL Wim – The one and only – DRIP

DSC_0262.jpg

Wim

@PDS, als die linkse haar pruik en bril afzet, dan make-up verwijdert gaan we schrikken denk ik. :mrgreen:
              Slim is ze ook niet wat laat de zo belangrijke flyers op zijn kop zien. :happy:

Der staat eigenlijk maar ene knappe op :engeltje: 😆

PDS

image-2-3-4-5.jpg

image-2-3-4-5-6.jpg

image-2-3-4-5-6-7.jpg

PDS

image-2-3-4.jpg

PDS

image-2-3.jpg

PDS

Ik krijg er geen foto’s op …. :bounce:

XXX

DSC_0197.jpg

XXX

Niets gemist … :loser:

DSC_0150.jpg

Ju te laat wakker geworden, zal voor een andere keer zijn.

[quote=”Drip” post=213153]
                              Treintjeuuuuuuu :happydance:[/quote]

Miljaar…..
                              Dacht van mee aan te pikken maar zie nu pas dat het morgen Zaterdag te doen is, en dat past echt niet ….

Ik meende dat het Zondag doorging 😯 :bounce: :bounce:

Voor diegenen die morgen rijden, geniet ervan. Het weer zit alvast mee !

Volgende keer beter :salut:

XXX

Volgende keer beter Sylvia :loser: … 😀

PSC

[quote=”de_koen” post=213171]voor degenen die gaan, op de randweg van Dordrecht staan wel wat vogelhuisjes en je mag er maar 80… op een dubbelvaks autostrade…[/quote]

Vanuit Antwerpen kom je niet echt op de randweg, in ieder geval niet op de plekken waar de vogelhuisjes staan… Helaas staat de Porsche voor een reparatie in de garage en ondanks dat Dordrecht een buurgemeente is, is het op de fiets te ver omrijden (stomme rivier ook)… Ga deze keer dus overslaan, jammer.

Ik moet inderdaad nog studeren dus de kans is wel zeer klein dat ik morgen mee kan 😳 slaagt dik tegen, ik heb gezien naar de opkomst en dat lijkt me niet mis, amuseer jullie daar :drink:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.