Cars and coffee Kapellen

Home Forum Porsche Uitstappen Cars and coffee Kapellen

• Maker
    Discussie

• PDS

Zijn er nog die naar daar gaan 28/12 ?

Ik ga met mijn 2 auto’s :driver:

Mijn broer wou er is mee naartoe dus ….

Als er nog mensen gaan kunnen we mss ergens samenkomen ? :think:

:drink:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 140)
    • PDS

Ze hadden daar inderdaad liever ne golf 2 dan mijne Ferrari !

Als je dan een cars and coffee ziet in NL …. :ass:

dat zal nen ’89-90 geweest zijn zeker of een omgebouwd ouder model, ze zullen dat liever zien zeker

Ze mogen van mij regels toepassen zoveel ze willen maar waar ik moeite mee heb is dat als het altijd gemogen heeft plots mensen die een redelijk eind gereden hebben de toegang weigeren zonder dat ze het duidelijk op voorhand aangegeven hadden dat het plotseling niet meer zou mogen, mijn auto rijd niet op water en ik zou andere leuke dingen kunnen gedaan hebben op mijn enigste vrije dag mocht ik dit op voorhand geweten hebben, vandaar mijn irritatie. mij zien ze der nooit meer :ass:

Ive

er stond nochtans een 964 op ‘t plein, en helemaal niet in zo’n topstaat :coolness:

Vandaag nog eens tot in Kapellen gereden voor wat een leuke ochtend zou moeten worden, kom ik daar toe met de 964 jubi en mag ik de plein niet op omdat de wagen geen 25 jaar oud is, voorheen was dit geen probleem, misschien hadden ze dat heel duidelijk en opvallend kunnen aangeven op hun website ipv in kleine onopvallende lettertjes

Grappig was wel dat de Porsche der niet op mocht terwijl de wel een ford Sierra stond (weliswaar ouder dan 25 jaar) , persoonlijk kan ik me nu niet inbeelden dat der iemand deze morgen uit zijn bed gekomen is met de gedachte van, ik zal ne keer naar daar rijden voor ne Sierra te kunnen bewonderen

Mannen van Kapellen, volgens mijn zijt ge niet helemaal goed bezig, U hebt nu één fan minder

just my two cents

Grtz Geert

[quote=”Igordiver” post=199187]’t probleem is dat je daar vooral de organisatoren mee straft en ‘t waarschijnlijk de buurtbewoners zijn die de zuurpruimen zijn. Het is op zich een zeer leuk initiatief dat hopelijk kan blijven.[/quote]

+1 en dan kan het plots vlug gedaan zijn.
                Hier in Ieper zelfde scenario. Begin vorig seizoen ook enkele kerels die het nodig vonden om op een parking (waar nota bene kinderen rondlopen) burn outs te doen, de motoren te laten loeien……Allemaal toch niet nodig.
                En dan zijn we verwonderd als ze plot beslissen dat het niet meer mogelijk is wegens te veel klachten.

Ive

Blijkbaar wordt dit in samenspraak met de politie of het gemeentebestuur georganiseerd, want er stonden borden aan alle opritten van de parking zondag met verboden te parkeren die dag en volgens één van de organisatoren kunnen ze indien ze dit echt willen, alle geparkeerde auto’s (natuurlijk niet die naar de Cars & Coffee komen hé) laten wegslepen.
                  De politie is ook één keertje met een camionette komen langs rijden en hebben een praatje gemaakt met de organisatie.

Dus zolang erg geen al te grote klachten komen zal alles wel vlot verlopen denk ik.

‘t probleem is dat je daar vooral de organisatoren mee straft en ‘t waarschijnlijk de buurtbewoners zijn die de zuurpruimen zijn. Het is op zich een zeer leuk initiatief dat hopelijk kan blijven.

[quote=”Peter_Targa_84″ post=199040]… Misschien moetn we eens afspreken om die mannen den duvel aan te doen. OK, niet erg mooi maar ja….[/quote]

toch maar opletten !! er moet maar één azijnpissser een paar nummerplaten opschrijven en ge hebt voor 10 seconden fun “neng oowep zieëver oep te keusse” .

[quote=”mark986″ post=198589]ik ga er ni bij zijn, ga van een ander zicht genieten :popcorn: [/quote]

Calpe…Nice :up:

XXX

Had graag met LTP A’pen voorbij de parking gereden als’t Cars & Coffee was daar… 😈
                          ‘t ja den duvel in mij zeker maar 3 mei is het stil daar.
                          Misschien moetn we eens afspreken om die mannen den duvel aan te doen :ass:
                          OK, niet erg mooi maar ja….

PDS

Wat zitten wij hier toch te kloten in Belgie :ass: :ass: :ass:

:up: :up: :respect2: *luv

ik ga er ni bij zijn, ga van een ander zicht genieten :popcorn:

van het terras naar links
                              2015-01-1809.17.22.jpg

van het terras naar rechts
                              2015-01-1809.17.27.jpg

PDS

Succes Ive !

Zeker niet teveel gas geven, daar houden ze niet echt van 😆 😆

Ive

En morgen is het weer zover, Cars and Coffee in Kapellen.
                                  En deze keer met de Boxster S nu ‘k eindelijk de baan op mag :driver:

ken

zag er wel leuk uit!!!
                                    spijtig van de comments op jullie vertrek, is een beetje belachelijk en kortzichtig denk ik dan…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 140)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.