Cars and coffee Kapellen

Home Forum Porsche Uitstappen Cars and coffee Kapellen

• Maker
    Discussie

• PDS

Zijn er nog die naar daar gaan 28/12 ?

Ik ga met mijn 2 auto’s :driver:

Mijn broer wou er is mee naartoe dus ….

Als er nog mensen gaan kunnen we mss ergens samenkomen ? :think:

:drink:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 140)
      • En ok de bus :first:

XXX

Mooi Dirk, spijtig dat jij met de fiets was :mrgreen:

Hierzie, een paar bekende forummannen waren present :up:

tn_foto_124.jpg

tn_foto_109.jpg

tn_foto_110.jpg

tn_foto_128.jpg

Ach, laat ons dit maar onder categorie “jaloezie” zetten hoor.
              Als er een stelletje lawaaimakers waren dan ….. Zagen die er een beetje verroest uit zullen we maar zeggen :wtf:

ik had dit allemaal vernomen via FB 🙄

[quote=”dirk l” post=195325]… valt onder de categorie “verzuring” :([/quote]

straks gaan ze nog zo de baan op :first:

+1
                    Ik denk dat pds op rallenti vertrokken is….. Monza reed precies electisch 🙂

Pds heeft ons nog wel een donutje tegoed 😉

Nu ni overdrijven hé :wtf:
                      Er is daar helemaal geen ongeoorloofd lawaai gemaakt .
                      Zoals Igordiver al aangaf waren er enkel een paar met een American Muscle Car die even moesten laten horen dat ze ribbedebie waren :ass:
                      En Monza en Pds zijn beschaaft vertrokken, ik stond er op een meter vandaan .
                      Dat diene Fellali en de GT3 niet klinken zoals een Prius kunnen we alleen maar blij om zijn en van genieten :happydance:
                      Dat als geluidsoverlast bestempelen valt onder de categorie “verzuring” 🙁

Ive

Ik wil toch even reageren hierop.
                        Oorspronkelijk is de cars and coffee in Kapellen ontstaan als een spontane meet and greet voor autofanaten.
                        Hier wordt geen inkom gevraagd en is het evenement niet officieel aangevraagd bij de gemeente (openbare weg en openbare parkeerplaats).
                        Dus laten we allen hopen dat er niet te veel klachten van buurtbewoners want anders zal het snel gedaan zijn met de Cars and Coffee.

:wtf: Jullie zijn inderdaad beschaafd vertrokken. Zeker dat de klachten ivm.jullie waren? Zoals ik zei: Die met hun Amerikaanse overzetboten zijn mi.op ‘t randje van vertrokken.

Volgende keer 😯
                            Ik denk dat we daar netjes vertrokken zijn ? ben zeker niet boven de 2000geweest ??? :wtf:

dat zal ik nog wel eens vertellen PDS, ze vinden zelfs dat we debielen zijn en er zijn zelfs klachten gekomen van de buurt.
                              Heb even gereageerd op hun, dat het misschien beter zou zijn op een andere locatie, zoals bv in Rotterdam in een industriepark

PDS

AHA vertel Kenny !

Dat vertrek was toch zéér sober :sleep:

Ik heb speciaal geen “showke” gegeven op dat plein :first:

idd, de volgende keer minder lawaai maken, wat dat hebben ze niet graag, en onze aankomst en vertrek konden ze ook niet appreciëren heb ik vernomen van andere bronnen. Ze vonden blijkbaar dat we al aan het sprinten waren :happy:

PDS

Komt goed ! :up:

Kunnen wel iets regelen tegen dan :driver:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 140)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.