Cars and coffee Kapellen

Home Forum Porsche Uitstappen Cars and coffee Kapellen

• Maker
    Discussie

• PDS

Zijn er nog die naar daar gaan 28/12 ?

Ik ga met mijn 2 auto’s :driver:

Mijn broer wou er is mee naartoe dus ….

Als er nog mensen gaan kunnen we mss ergens samenkomen ? :think:

:drink:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 140)
      • PDS knoest U alvast bedanken van mijnen beaufreir btw. :up:

PDS

Was inderdaad gezellig ! :up: :up:

Alleen volgende keer niet zoveel lawaai maken hé mannen 😆 😆

Ik weet niet of ge die paar Amerikaanse overzetboten nog hebt weten vertrekken maar da was ook niet stillekes. 😀
            Mijn schoonbroer heeft trouwens onderweg naar daar even voor jullie gereden en was zeer te spreken over jullie zin voor acceleratie :mrgreen:

OEI 😆

Dat wisten wij niet hé :happydance: :coolness:

Hou het rustig met je gaspedaal en
              respecteer de zondagsrust van de omwonenden !

We willen nog eens vragen om op het plein te komen via de Eikendreef, dit maakt het voor onze parkeerwachters makkelijk, en ook voor onze fotografen.

Fris aan de vis en frusti omdat ik te poot moest, maar toch weer een paar toffe Forumgangers IRL mogen ontmoeten.

Ja Mark, Ik zag dat ge een beetje kou had nu je meer die Spaanse temperaturen gewoon bent 😛

Was fijne opkomst en een rustige zondag voormiddag (op uitzondering van zo een lawaaimakertje…. :up: :happy: *luv ….al die koppekes, priceless)
                    Wel BEREKOUD!!

Hopelijk een vd volgende er nog es bij.

Ps. Geertje, merci voor het voorstel van mij naar huis te doen :hail:

Allemaal topkerels!!!!

Oh ja, den type72 gaat naar oostenrijk, net bevestiging binnen!

Merci voor de foto’s!
                      Mss dat we er in de toekomst eens naartoe komen….

Leuke fotos Snoer :respect2: !!! spijtig dat we zo snel weg moesten 😥 volgende keer zeker bijpraten :drink:

mooie opkomst zo te zien en foto’s Snoer, zal er wel eens bij zijn in Maart of April met de 964

Ive

Die pop is wel grappig en geeft idd veel reacties hé.
                            zo’n vijf jaar geleden had ‘k er ook zo eentje tegen mijn audi staan op de VAG treffens. 😆

Niets van de 2 maar had wel veel bekijks die pop 😆

Is die kleinen aan’t pissen of aan’t kotsen? 😕

[quote=”Harley G” post=195115]En waar zijn de foto’s? :popcorn:[/quote]

Hier heb je er al enkele 😆

a001.jpg

a002.jpg

a003.jpg

a004.jpg

a005.jpg

a007.jpg

a009.jpg

a016.jpg

Ive

foto’s zijn te vinden op
                                    http://www.carsandcoffee.be/
                                    natuurlijk 😀

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 140)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.