Cars & Coffee 1 augustus 2010 – TACB

Home Forum Porsche Uitstappen Cars & Coffee 1 augustus 2010 – TACB

• Maker
    Discussie

• BC911
    Deelnemer

De volgende C&C van de TACB-club komt er dit weekend aan. Alle transaxleliefhebbers en sympathisanten zijn welkom.

wanneer: 1 aug. om 10u30
      Meeuwen-Gruitrode (BE)

… of kijk op http://www.tacb.be bij de evenementen of het verslag van de vorige editie.

Tot dan.
      Groeten, Bert

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Wim

Denk daarom dat topic titel een beetje verkeerd gekozen is, veel nare ervaringen, ook door mij. 💡
        Cars & Coffee (is geclaimd) mag volgens mij ook iet gebruikt worden, is al eens een draadje op het Nederlandse forum geweest, en liep bijna uit op rechtszaak.
        Dus misschien handig om het in het vervolg gewoon Auto’s en Koffie te noemen o.z.i.d.
        Het is maar een hint door mij, maar wie ben ik. 😳

Hmmm snap Terrum wel dat het te verwarren is met de CARS & COFFE die vroeger werden georganiseerd vanuit Nederland (sla me niet dood maar dacht dat het van daar kwam). Zelf ben ik er ook éénmaal heen geweest als bezoeker met de kids, toen in Antwerpen aan de kaaien (waar o.a. Terrum en Dixie ook stonden met hun P). Daarna is het wat fout gelopen en zijn er veel posts over geschreven (op andere fora).

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook eerst aan “die” CARS & COFFEE dacht 😳
          Maar ik denk dat dit bij elk evenment en bij elke organistaie wel zo zal zijn als ze “CARS & COFFEE” in hun titel vermelden. Dat is het spijtige ervan als er elders ooit iets is fout gelopen. Aan het Bestuur van TACB zou ik zeggen : doe gewoon verder zoals jullie bezig zijn en zolang de fun er blijft inzitten loopt dat wel verder los 😉

dancam schrijft:

terrum schrijft:
            [quote]en gaat het deze keer door of wordt het weer afgelast zoals de vorige keren, ben er tweemaal naartoe geweest in Antwerpen op de Kaaien en dat was toen wel een geslaagd concept alleen is het de keren nadien telkens afgeblazen, als het nu wel doorgaat kan het zijn dat ik een kijkje kom nemen

Beste,
            Mag ik je er op wijzen dat de TACB nog maar actief is vanaf januari 2010 en wij nog nooit iets op de kaaien in Antwerpen georganiseerd hebben.
            Gelieve dus eerst jezelf degelijk te informeren alvorens ons in een slecht daglicht te stellen ….
            En dat we geen ééndagsvlieg zijn denk ik dat we op deze korte tijd al hebben bewezen dankzij een hardwerkend bestuur en een enthousiaste ledenkern. We hebben reeds een lijst van geslaagde activiteiten achter de rug ondertussen (ref de rubriek evenemten op onze website http://www.tacb.be)en hebben een immer uitbreidend aantal betalende leden (momenteel 36).

Desalniettemin nodigen we je graag uit om jezelf te overtuigen van de levensvatbaarheid van onze club, zodat je volgende keer een enthousiaste mail kan plaatsen 😉

Danny, bestuurslid TACB[/quote]

Beste, als Bestuurslid zou je beter moeten weten dat CARS en COFFEE al langer bestaat dan twee jaar en dat eerdere pogingen om eventen met deze naam te organiseren soms al eens in de mist gingen, soms reden mensen een stevig eind om aan te komen op een lege locatie,
            ook zou je alles mogen lezen voor je deze uitlating had gepost en dan denk ik niet dat je iets negatiefs kan terug vinden over jullie club in mijn post

aub meneer van het bestuur

😉

terrum schrijft:

en gaat het deze keer door of wordt het weer afgelast zoals de vorige keren, ben er tweemaal naartoe geweest in Antwerpen op de Kaaien en dat was toen wel een geslaagd concept alleen is het de keren nadien telkens afgeblazen, als het nu wel doorgaat kan het zijn dat ik een kijkje kom nemen

Beste,
              Mag ik je er op wijzen dat de TACB nog maar actief is vanaf januari 2010 en wij nog nooit iets op de kaaien in Antwerpen georganiseerd hebben.
              Gelieve dus eerst jezelf degelijk te informeren alvorens ons in een slecht daglicht te stellen ….
              En dat we geen ééndagsvlieg zijn denk ik dat we op deze korte tijd al hebben bewezen dankzij een hardwerkend bestuur en een enthousiaste ledenkern. We hebben reeds een lijst van geslaagde activiteiten achter de rug ondertussen (ref de rubriek evenemten op onze website http://www.tacb.be)en hebben een immer uitbreidend aantal betalende leden (momenteel 36).

Desalniettemin nodigen we je graag uit om jezelf te overtuigen van de levensvatbaarheid van onze club, zodat je volgende keer een enthousiaste mail kan plaatsen 😉

Danny, bestuurslid TACB

Het zullen vooral transaxle Porsches zijn gezien de aard van de club ;-), maar de belangstelling is blijkbaar eerder beperkt door de vakantie …? Er zijn een 10-tal wagens aangemeld. Maar het gaat dus gewoon lekker door, dus als je zin hebt in een koffie …

BC911 schrijft:

terrum schrijft:
                  [quote]en gaat het deze keer door of wordt het weer afgelast zoals de vorige keren, ben er tweemaal naartoe geweest in Antwerpen op de Kaaien en dat was toen wel een geslaagd concept alleen is het de keren nadien telkens afgeblazen, als het nu wel doorgaat kan het zijn dat ik een kijkje kom nemen

Is volgens mij pas de 2de keer dat zij dit organiseren … ??? Club bestaat nog geen jaar. En de eerste keer is gewoon doorgegaan zoals voorzien was, alleen iets sneller afgelopen door een stortbui …[/quote]

Ik zeg niet dat deze club het niet goed doet hé, alleen de vorige initiatieven die deze naam droegen liepen wel eens mis en werden steeds vroegtijdig geannuleerd

Deze keer hoop ik op een succes, is het alleen Porsche of komt er ook nog anders exotisch moois?

Grtz Geert

wel zin, maar tis een beetje ver voor ons, als je ooit iets in west of oost vlaanderen doet, laat het dan maar weten, dan haal ik de 928 nog wel eens uit, hij is nu toch weer gekeurd 😀

terrum schrijft:

en gaat het deze keer door of wordt het weer afgelast zoals de vorige keren, ben er tweemaal naartoe geweest in Antwerpen op de Kaaien en dat was toen wel een geslaagd concept alleen is het de keren nadien telkens afgeblazen, als het nu wel doorgaat kan het zijn dat ik een kijkje kom nemen

Is volgens mij pas de 2de keer dat zij dit organiseren … ??? Club bestaat nog geen jaar. En de eerste keer is gewoon doorgegaan zoals voorzien was, alleen iets sneller afgelopen door een stortbui …

Is bijna in mijn achtertuin ❗
                        Kom misschien ook eens een kijkje nemen…

Niemand zin in een kopje koffie morgenvroeg? 🙄

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.