Cars & Coffee 21 juni Beringen-Paal.

Home Forum Porsche Uitstappen Cars & Coffee 21 juni Beringen-Paal.

• Maker
    Discussie

• Sleurs Roland
    Deelnemer

Daar er in de Limburgse regio weinig of geen Porsche aktiviteiten ontplooid worden via het forum ,in tegenstelling tot andere regio’s, wil ik bij deze eens een aanzet geven tot een regionale cars & coffee voor forummers. Bedoeling is elkaar eens te ontmoeten In een leuk kader,elkaars wagen te zien en bewonderen en een gezellige babbel zodat we elkaar wat beter leren kennen en van daaruit misschien kunnen komen tot het organiseren van een ritje in de streek of wat verderop in de Ardennen of Oostkantons waar we uiteindelijk maar een 1/2 uurtje van verwijderd zijn.Het laatste is facultatief natuurlijk.
      Ik heb eens rondgeneusd voor een min of meer centrale plaats met terras van waarop we onze wagens kunnen
      zien en ben zo uitgekomen in Paal- Beringen, vlakbij de afrit van de autosnelweg, nl brasserie Paal 26.
      Voorstel is om dit eens te lanceren op een zondagvoormiddag( zaak is open vanaf 10.00 u) bvb 14 of 21 juni
      ( goed weer maakt het natuurlijk altijd aangenamer)
      Ik wil hiermee een oproep doen voor iedereen,jong en oud, en dit geldt zeker voor de wagens!!!, en die het forum een warm hart toedraagt.
      De plaats en datum zijn gekozen om een concrete aanzet te geven. Andere voorstellen zijn natuurlijk welkom .
      Graag jullie reacties!!

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 90)
      • In m’n achtertuin zou Sensa zeggen dus als agenda het toelaat ben ik er.

[quote=”Sensa911″ post=206654]… het gaat niet om wat iets kost, maar wat het WAARD is…Jammer genoeg zal de mijne (nog eens bedankt daarvoor trouwens !!!! ) niet stijgen in waarde, ik doe hem aan om te gaan slapen … .

Kortom : er mogen voor mij 5 stuks opzij gelegd worden, deze kunnen beschouwd worden als zijnde verkocht.[/quote]

iemand heeft z’n nek uitgestoken door er een paar honderd te laten maken en deze uit eigen zak te financieren. het ligt niet in mijn aard om enig winstbejag na te streven op handel waar ikzelf geen verdienste aan heb. zodra ik reactie krijg van McKlusky weet ik of hij zelf tot daar komt met z’n marchandise ofwel zorg ik voor een 25-tal stuks. als ik het goed heb worden ze in principe per paar verkocht, maar dat hoeft voor mij absoluut niet.

@sensa: het is af te raden aan het hebbeding te likken omdat er geen garantie is dat de letters voldoende slijtvast zijn om zo’n snelle tong te weerstaan! waarom lig jij trouwens aan de ketting ‘s nachts?

@DST
          : hoe kan dat nu 1tje met zoveel P’s in de stalling?

@ Deepee

Voor mij is 1tje genoeg
            Of ik Paal haal weet ik nog niet
            Maar dan breng je hem wel hé (met ne gele Jag of zo….of mag ik dat hier niet schrijven)

@allez Deepee, dat ik je nu moet aanspreken op een van de basisbeginselen van handel 🙂 Het gaat niet om wat iets kost, maar wat het WAARD is.

De waarde van zo’n lanyard is hoog en zal nog stijgen in de toekomst, want ik voorspel dat er een dag komt dat de naam “porscheforum” niet meer zal mogen gebruikt worden. Deze toekomstige waardestijging moet nu reeds verdisconteerd worden in de verkoopprijs van zo’n lanyard.

Jammer genoeg zal de mijne (nog eens bedankt daarvoor trouwens !!!! ) niet stijgen in waarde, ik doe hem aan om te gaan slapen … .

Kortom : er mogen voor mij 5 stuks opzij gelegd worden, deze kunnen beschouwd worden als zijnde verkocht.

mie want wan toe

stuur ‘ns een PB naar Mcklusky onze webmaster. alleen kosten die dingen dan meer aan verzendkosten dan de blote eigendom.
                  als je niet naar de RLC in Paal komt, dan wil ik er wel eentje extra meepakken en dan kom je hem nadien bij mij thuis ophalen.

Verdorie, zo een lanyard wil ik nu al lang maar geraak er niet aan !
                    Kunnen die niet on-line besteld worden ?

LANYARDPFB.jpg

Staat genoteerd in agenda.
                      Hopelijk geen last minute wijzigingen in mijn agenda.

Jan

Hier wil ik wel bij zijn, zo dicht bij huis. Als de weergoden goed gezind zijn kom ik zeker eens langs.

Deze winter heb ik eens een oproep gedaan om met 993 S en 4S rijders in de lente-zomer eens een rit te gaan maken
                          Dit super-initiatief van Rollie nodigt toch uit om al eens samen te komen in Paal en een mooi ritje te bespreken ? Bij deze mijn oproep !

en nu om goed weer af te dwingen vollen bak eieren brengen naar de arme klaren tot ze er bijna geelzucht en leverscirose aan overhouden.

en indien er interesse bestaat voor de PFB lanyards, dan kan hiervoor gezorgd worden. ik neem kontakt met de webmaster.
                            kostprijs nog FF onbekend, maar zeker geen fortuin. toch gewoon een kwestie van zo op publieke events herkenbaar te zijn voor andere forummers.

Wij hebben bij poca een rit omgeving durby,maar ik denk dat ik toch ga kiezen voor cars &coffee.
                              Limburg Rules

Staat in potlood in mijn agenda. Als er niks dringend tussenkomt …

Net contact gehad met de uitbater van Paal 26: hij had er geen enkel probleem mee dat een groep Porschisten een gedeelte van zijn parking en terras inneemt–))
                                  Bij deze zet ik alles nog eens op een rijtje: datum zondag 21 juni ,plaats: Grand Café Paal 26 Paalsesteenweg 240 3583 Beringen-Paal.(vlakbij afrit 26
                                  E313) Tijdstip: vermits de zaak om 10.00 opengaat stel ik voor vanaf 10.15.
                                  Cabriowim: zou je de titel van het topic kunnen aanpssen: Cars&Coffee 21 juni Beringen-Paal

Goed idee… Bilzen – Paal is even op de gaspedaal. Ik probeer mijn agenda te herschikken en probeer zeker mee te komen…

gR. AmbuRaf

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 90)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.