Cars & Coffee Noord Antwerpen

Home Forum Porsche Uitstappen Cars & Coffee Noord Antwerpen

• Maker
    Discussie
  • Vanaf nu Zondag 28/09/2014 iedere 4de Zondag van de maand in Kapellen.
    Al verschillende malen geweest de vorige jaren, steeds meer volk en auto’s , ook al forummers tegen gekomen.
    Iemand nu Zondag ?

http://www.carsandcoffee.be/

DSC01306.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • Lol. weegt te veel. heb hem al te vaak moeten duwen :mrgreen:

Je kan hem er naartoe duwen? :mrgreen: 😳

Ik kan er te voet naartoe. Is 5 minuten wandelen van mijn voordeur, maar ik wil er naartoe rijden… 😀

Nog niet naartoe geweest maar het lijkt dat ik daar toch eens moet gaan kijken :coolness:

De 964 jubi van Terrum is een absolute BEAUTY !

Zoals gezegd ben ik er al diverse malen geweest .
                Al veel 964, 993 en zelfs een paar GT3 ‘s gezien.
                Laatste keer was Terrum daar ook met zijn 964 Jubi *luv

DSC01302_2014-09-26.jpg

En altijd wel wat interessante *porsche ‘ks te zien:

DSC01307.jpg

DSC01305.jpg

DSC01029.jpg

DSC01037.jpg

DSC01039.jpg

Maar het is uiteraard in de eerste plaats een old-timer treffen.

[quote=”pds trading” post=180343]… De organisatie had wel liever oudere auto’s. Ne getunede golf 1 hadden ze liever dan ne gt 3 :up:[/quote]

Ik had sowiso de bedoeling om er met wat ouder engels materiaal naartoe te bollen; maar nu ik dit lees zal ik met een simpele 993 youngtimer al helemaal niet welkom zijn :wtf:
                  Aan de LTP heb ik bewust niet meegedaan. Ik heb al een tijdje geen snelheidsboetes meer gehad en wil dat graag zo houden.
                  Alhoewel, de :censored: houden dan net een boetevrije week zeker, al geldt dat niet voor de vaste flitskasten die op elke GPS staan.

Vorige week bij de rondrit na de fotoshoot hoorde ik in de buurt vertellen dat er aardig gestuurd werd. We hebben een goede reputatie hoog te houden heren :up: .

dan zie ik je daar Vonheist!!!

XXX

Zondag is’t wel de LTP in Antwerpen hé mannen :happy:

5 oktober ga ik alvast naar Ieper…

hier al een paar keer gepost:
                          elke eerste zondag van de maand, bijeenkomst te Ieper (5 oktober wel de laatste van dit seizoen)
                          Staan ook altijd enkele porsches

Daar zijn de nieuwe wagens ook welkom, geen scheef oog die je bekijkt…..

Ik dacht, mmm interessant, maarja, als het weer alleen voor oudere auto’s is …

Wordt het eens geen tijd dat de mensen met de “nieuwere” wagens zich ook gaan verenigen / gaan samenkomen ?

Eikendreef 3, 2950 Kapellen.
                              Op de parking achter de brandweerkazerne :relaxman:

PDS

Ik ben er ook al is geweest. De organisatie had wel liever oudere auto’s. Ne getunede golf 1 hadden ze liever dan ne gt 3 :up:

mss wel, hoe laat en welke is de GPS locatie?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.