Cars & Coffee R(h)ode – Gratis deelname en ontbijt aangeboden. 26/09

Home Forum Porsche Uitstappen Cars & Coffee R(h)ode – Gratis deelname en ontbijt aangeboden. 26/09

• Maker
    Discussie
  • Op zaterdag 26/09 te Sint-Genesius-Rode wordt een Cars & Coffee georganiseerd vanaf 9u s’morgens.
    Deelname is gratis en er wordt de deelnemers een ontbijt aangeboden. Open voor Oldtimers, Youngtimers en GT sportwagens.
    Gaat door ter gelegenheid van jaarmarkt, randanimatie en activiteiten voor het hele gezin zijn dus ruim voorzien. Het gaat om een cars&coffee-expo dus er is afgescheiden, aparte zone voorzien voor de wagens.
    Deelname mits registratie van naam, wagentype, bouwjaar en aantal personen.

Net ten zuiden van Brussel dus makkelijk bereikbaar en ik heb nog wel een paar roadbooks liggen voor zij die er een ritje in het mooie heuvel en bosrijke landschap van de streek willen aan koppelen 😉

Interesse ? Laat het even hier weten

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
    • Als beginnend forumer surf ik dan naar discussie ‘Porsche uitstappen’ en kan niets vinden over een ander event op 26/9, met de zoekfunctie geraak ik ook nergens…
      Kom wel ergens tegen dat forum nood heeft aan een agenda, zie ik erover of is dit effectief iets dat de aandacht nodig heeft?

mooi initiatief, alleen een ongelukkige datum voor enkelen onder ons 😐

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.