Cars & Coffee zondag 7 november Heusden-Zolder Cafe Circuit

Home Forum Porsche Uitstappen Cars & Coffee zondag 7 november Heusden-Zolder Cafe Circuit

• Maker
    Discussie

• Sleurs Roland
    Deelnemer

Tijdens de laatste 24h van Zolder rijpte het idee om in en rond de taverne Café Circuit gelegen binnen het circuit nog eens een Cars & Coffee te organiseren.wegens te lang geleden.
      De nieuwe uitbaters stonden er welwillend tegenover, gisteren enkele afspraken gemaakt ter plekke en een datum uitgezocht zodus nodigen we u uit voor een:

Cars & Coffee  PFB
      zondag 7 november vanaf 11.00
      plaats : Café Circuit  Terlaemen 4 3550 Heusden-Zolder (ingang circuit  Zolder en onmiddellijk rechts houden ,langs de BMX piste)
      ruime parkings voorzien voor en achter de zaak 
      De uitbaters doen een extra inspanning voor versnaperingen bij de koffie, de koffie uiteraard zelf te betalen.
      Na de koffie kan ter plekke iets gegeten worden voor diegenen die dat wensen.

Doel: een gezellige babbel bij een lekkere koffie, oude PFB leden terugzien en nieuwe leden verwelkomen.
      Hopelijk zijn de weergoden ons gunstig gezind.
      Om praktische en organisatorische reden is het handig om jullie komst via evenementen(wordt aangemaakt door de beheerders) te bevestigen zodat we de uitbaters een idee kunnen geven hoeveel leden ze kunnen verwachten. Tot dan! .   

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 51)
      • Leuke foto’s inderdaad!
        Fijne locatie ook, hopelijk kan ik er een volgende keer bij zijn.

jong talent
          Rollie weet voor z’n volgend event wie hij moet verwittigen om prachtige foto’s te laten schieten.

[hide]
            Ik heb nog een bijkomend fotoalbum toegevoegd.
            PFB Cars&Coffee2021 – Mattis VD
            Foto’s zijn afkomstig van Mattis Voordeckers. Ik heb hem aangesproken en hij had de aankondiging van ons event gezien op de facebook-pagina van Circuit Café.
            Mijn kaartje met mijn mail-adres aan hem gegeven met de vraag of hij de foto’s kon doormailen om hier neer te zetten.
            En dat heeft hij nu gedaan.

https://tropixcarphotography.myportfolio.com/
            Facebook: @Tropix_cars
            Instagram: @Tropix.carphotography

[/hide]

Inderdaad leuk terugzien van vele gezichten en zeker voor herhaling vatbaar ! Leuke locatie en veel mooie Porsches gezien , Het was de moeite om eens naar zolder af te zakken . Hopelijk kan er in de lente eentje in oost vl eens doorgaan ! Bedankt aan al wie dit organiseerde en tot een van de volgende samenkomsten !
              Ps De ZOMERSPROETJESRIT zou volgend Jaar op Zondag 26 juni doorgaan , laat ons hopen dat er niet weer een of andere pandemie roet in het eten gaat gooien ! 

Bedankt Rollie & GrPeter , wij hebben er van alvast van genoten .
                Dit is wat ne mens nodig heeft een leuke babbel bij een sjatteke kaffe .

Ik vond het heel fijn en mijn madam vond het ook weeral tof om wat bij te kletsen met de andere Porsche madammen 

We hebben alle wereldproblemen besproken en er een gepaste oplossing voor gezocht: één forumlid heeft beloofd een GT4 RS te bestellen en iemand anders een Lotus Emira. Zo werken wij allemaal samen aan een betere wereld!

Dankuwel Rollie 

Geen geslaagde Cars & Coffee zonder opkomst door de leden en afwezigheid van de regen .
                      Bedankt voor de leuke dag! Op deze manier is het zeker voor herhaling vatbaar!
                      De eerste foto’s zijn te vinden in het fotoalbum bij het event.

@Rollie
                      nog eens merci!
                      Klik voor de Sfeerbeelden PFB Cars&Coffee 07/11/2021 11u00

het was weer een gezellig samenzijn, en TOP initiatief 

Klinkt geweldig te zijn geweest,zelf zijn wij niet geweest om de vele strubbelingen de laatste maanden en ik had totaal geen zin om nog meer zulke praat te horen.
                          Maar ik kan een verkeerde keuze gedaan hebben .
                          Op naar de volgende meeting

Leuke morgen gehad! Top idee
                            Bedankt Rollie/GrPeter voor de organisatie 

Bedankt Rollie voor de organisatie, bedankt GrPeter voor de organisatie !
                              Bedankt iedereen die gekomen is, fijn jullie terug in in real life te kunnen spreken.
                              KORTOM BEDANKT ALLEMAAL jullie waren geweldig
                              Nog van dat !

Inderdaad ook even geweest, idee om dit te gebruiken als club lokaal… top!

Ik ben terug en het was GEWELDIG!

Het forum had, na de vervelende opstootjes van de laatste tijd, deze bijeenkomst nodig. 

Het zou mooi zijn als dit een restart is, en ik denk dat alles wel terug als weleer zal worden.

Een ongelofelijke DANK JE WEL aan Rollie als drijvende kracht achter de bijeenkomst, een 2de pluim voor GrPeter voor de verwelkoming en ondersteuning.

Dit moeten we meer doen; eentje “in de Vlaanders”, in “het Stad”, in Boom of waar dan ook. Als het enigszins kan zijn we er terug bij!!!

Bedankt initiatiefnemers en aanwezigen!!!! Ik was te druk met babbelen en heb geen foto’s genomen, maar aub post ze maar.

PS : ook toffe locatie daar bij het circuit.

auto staat gepoetst klaar voor vertrek, hopelijk houden we hem netjes tot op de C&C
                                    dan tenminste aan de toog dan toch droog zonder veel zeveren

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 51)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.