Cars & Coffee zondag 7 november Heusden-Zolder Cafe Circuit

Home Forum Porsche Uitstappen Cars & Coffee zondag 7 november Heusden-Zolder Cafe Circuit

• Maker
    Discussie

• Sleurs Roland
    Deelnemer

Tijdens de laatste 24h van Zolder rijpte het idee om in en rond de taverne Café Circuit gelegen binnen het circuit nog eens een Cars & Coffee te organiseren.wegens te lang geleden.
      De nieuwe uitbaters stonden er welwillend tegenover, gisteren enkele afspraken gemaakt ter plekke en een datum uitgezocht zodus nodigen we u uit voor een:

Cars & Coffee  PFB
      zondag 7 november vanaf 11.00
      plaats : Café Circuit  Terlaemen 4 3550 Heusden-Zolder (ingang circuit  Zolder en onmiddellijk rechts houden ,langs de BMX piste)
      ruime parkings voorzien voor en achter de zaak 
      De uitbaters doen een extra inspanning voor versnaperingen bij de koffie, de koffie uiteraard zelf te betalen.
      Na de koffie kan ter plekke iets gegeten worden voor diegenen die dat wensen.

Doel: een gezellige babbel bij een lekkere koffie, oude PFB leden terugzien en nieuwe leden verwelkomen.
      Hopelijk zijn de weergoden ons gunstig gezind.
      Om praktische en organisatorische reden is het handig om jullie komst via evenementen(wordt aangemaakt door de beheerders) te bevestigen zodat we de uitbaters een idee kunnen geven hoeveel leden ze kunnen verwachten. Tot dan! .   

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 51)
      • nog even een zetje naar boven geven! Er kan nog volk bij hé ,de weersvoorspellingen zijn niet dermate slecht,wat kans op een buitje.
        Wat is er leuker dan met gelijkgestemden en liefhebbers van het merk wat leuteren bij een lekkere koffie?

[hide]Vind het verschrikkelijk jammer dat ik er niet bij kan zijn.  Next time …[/hide]

Komt goed met de bijeenkomst! Momenteel staat de teller op 16 bevestigingen en 4 deelnemers die misschien komen!

Gisterenavond ben ik samen met Rollie nog iets gaan drinken bij Café Circuit. Ben, Sandra en Cindy(uitbaters/medewerksters) zijn al even enthousiast als Rollie en mezelf om iedereen nog eens terug te zien! Nu alleen nog hopen dat de weergoden ons gunstig gezind zijn.

We’ll be there 

Hoog tijd om elkaar nog eens te ontmoeten.
              We kijken er naar uit !

al aan alle deelnemers: top dat jullie afkomen!
                We gaan er een gezellige zondag van maken….

Durf nog niet 100% beloven, maar ik denk wel dat het zal lukken om erbij te zijn! 

Ik ga er deze keer proberen bij te zijn, TOP initiatief …

Bompa zal er ook bij zijn .

[quote=”DST post=287207″]Daar had ik mij de vorige keer ferm aan mispakt
                        Ik dacht dat ik mij daarmee ingeschreven had, doch dit moest dan weer via PF facebook 

@DST
                        het is allemaal niet gemakkelijk in de digitale wereld.
                        Bij deze is uw inschrijving/opkomst/aanwezigheid OK! 

Goed initiatief, maar heb die dag al een ander uitje met 25 p’kes staan … veel plezier aldaar mannen!!

[quote=”snoer 964 post=287215″]
                            [quote=”TheFab post=287199″]Ik zal er ook zijn.

[/quote]
                            ik doe ook mijn best om eens af te komen ![/quote]
                            @Snoer mooi! Wil je ook even op de knop registreer(zie mijn eerdere post hierboven) drukken bij het event, aub? Dan komt de teller van aanwezige daar op 10. 

[quote=”TheFab post=287199″]Ik zal er ook zijn.
                               [/quote]
                              ik doe ook mijn best om eens af te komen !

PFB faciliteert maar organiseert niet. Elke initiatiefne(e)m(st)er kiest vrij zijn/haar methode van inschrijvingen, …
                                Ik merk op dat dit event door ons (bewust) niet op FB gepost werd.

[quote=”GrPeter post=287203″]Allen, zoals Rollie al aangaf in zijn eerste post, laat even weten door op de registreer-knop te drukken bij het evenement of je komt of niet?
                                  Een kleine moeite voor ieder van ons, maar geweldig handig voor Rollie.
                                  Je vrienden uitnodigen kan via de groene knop.
                                    [/quote]
                                  Daar had ik mij de vorige keer ferm aan mispakt
                                  Ik dacht dat ik mij daarmee ingeschreven had, doch dit moest dan weer via PF facebook 

XXX

Ik kom af 

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 51)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.